Novo u Hrvatskoj

Novi Škodin kompaktni urbani crossover Kamiq po cijeni od 121.185 kuna

Škoda Kamiq
Foto: Škoda
1/8
27.11.2019.
u 09:22

Dostupan je s četiri motora. Tri su turbobenzinska: 1,0 TSI sa 95 KS, 1,0 TSI sa 115 KS (i uz DSG7 automatik) i 1,5 TSI sa 150 KS, a jedan je dizelski, dobro poznati 1,6 TDI sa 115 konja (dolazi i uz DSG7 automatik)

U naše je salone stigao Kamiq, novi Škodin urbani crossover/SUV model u danas najtraženijoj klasi automobila u Europi. Cijena početnog modela iznosi 121.185 kuna, a radi se o verziji s 1,0 TSI turbobenzincem sa 95 KS i 5-stupanjskim ručnim mjenjačem te Active opremom koja, između ostalog, obuhvaća: klima-uređaj, prednja i stražnja svjetla LED Basic, radio uređaj sa 6,5” zaslonom u boji i 4 zvučnika, Lane assist potporu zadržavanja vozila u voznom traku, višenamjensku kameru, Front assist radarski nadzor prostora ispred vozila i automatsko kočenje. Dakle, vrlo bogata standardna oprema za konkurentnu cijenu u segmentu gdje je sve veća gužva modela, a hrvatskim tržištem već godinama dominira Suzuki Vitara.

Uzorna prostranost

Kamiq je nasljednik Škode Yeti, ali i Škodin treći novi SUV model u posljednje tri godine. Dužinom od 424,1 cm najmanji je, nakon velikog Kodiaqa (dužina 469,7 cm) i srednjeg Karoqa (438,2 cm). Kako smo od Škode i navikli, Kamiq u svojim dimenzijama daje maksimalnu prostranost i varijabilnost. Prtljažnik je također u samom vrhu segmenta sa 400 litara korisne zapremnine. Tako je Škoda u vrlo kompaktnim dimenzijama urbanog SUV-a uspjela ponuditi i obiteljski automobil za one kojima prostranost nije prvi kriterij.

Tri benzinca i dizelaš

U Kamiqu se sjedi visoko, što će radovati starije vozače i one koji na cesti vole biti povišeni. Primjerice, Kamiq je u odnosu na Scalu od tla odignutiji 3,7 cm.

Za Kamiq je dostupna i mnogo bogatija i luksuznija oprema, primjerice vrhunski multimedijski ekran od 9,2-inča, automatska prednja svjetla, grijani upravljač, prednja i stražnja sjedala te električna vrata prljažnika. Može se naručiti i sa sportskim podvozjem spuštenim za 10 mm.

Dostupan je s četiri motora. Tri su turbobenzinska: 1,0 TSI sa 95 KS, 1,0 TSI sa 115 KS (i uz DSG7 automatik) i 1,5 TSI sa 150 KS, a jedan je dizelski, dobro poznati 1,6 TDI sa 115 konja (dolazi i uz DSG7 automatik). Pogona na sva četiri kotača nema u ponudi.

Ključne riječi

Komentara 1

IM
imart143
08:33 02.12.2019.

yeti je bio 10 cm viši i 200kg teži, imao je 4x4, i otraga multilink ovjes, teško da je ovo njegov nasljednik.. yeti je bio na šasiji od tiguana isto godište.. ovo je povišeni golf. nasljednik yetija je zapravo karoq.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije