U naše je salone stigao Kamiq, novi Škodin urbani crossover/SUV model u danas najtraženijoj klasi automobila u Europi. Cijena početnog modela iznosi 121.185 kuna, a radi se o verziji s 1,0 TSI turbobenzincem sa 95 KS i 5-stupanjskim ručnim mjenjačem te Active opremom koja, između ostalog, obuhvaća: klima-uređaj, prednja i stražnja svjetla LED Basic, radio uređaj sa 6,5” zaslonom u boji i 4 zvučnika, Lane assist potporu zadržavanja vozila u voznom traku, višenamjensku kameru, Front assist radarski nadzor prostora ispred vozila i automatsko kočenje. Dakle, vrlo bogata standardna oprema za konkurentnu cijenu u segmentu gdje je sve veća gužva modela, a hrvatskim tržištem već godinama dominira Suzuki Vitara.
Uzorna prostranost
Kamiq je nasljednik Škode Yeti, ali i Škodin treći novi SUV model u posljednje tri godine. Dužinom od 424,1 cm najmanji je, nakon velikog Kodiaqa (dužina 469,7 cm) i srednjeg Karoqa (438,2 cm). Kako smo od Škode i navikli, Kamiq u svojim dimenzijama daje maksimalnu prostranost i varijabilnost. Prtljažnik je također u samom vrhu segmenta sa 400 litara korisne zapremnine. Tako je Škoda u vrlo kompaktnim dimenzijama urbanog SUV-a uspjela ponuditi i obiteljski automobil za one kojima prostranost nije prvi kriterij.
Tri benzinca i dizelaš
U Kamiqu se sjedi visoko, što će radovati starije vozače i one koji na cesti vole biti povišeni. Primjerice, Kamiq je u odnosu na Scalu od tla odignutiji 3,7 cm.
Za Kamiq je dostupna i mnogo bogatija i luksuznija oprema, primjerice vrhunski multimedijski ekran od 9,2-inča, automatska prednja svjetla, grijani upravljač, prednja i stražnja sjedala te električna vrata prljažnika. Može se naručiti i sa sportskim podvozjem spuštenim za 10 mm.
Dostupan je s četiri motora. Tri su turbobenzinska: 1,0 TSI sa 95 KS, 1,0 TSI sa 115 KS (i uz DSG7 automatik) i 1,5 TSI sa 150 KS, a jedan je dizelski, dobro poznati 1,6 TDI sa 115 konja (dolazi i uz DSG7 automatik). Pogona na sva četiri kotača nema u ponudi.
yeti je bio 10 cm viši i 200kg teži, imao je 4x4, i otraga multilink ovjes, teško da je ovo njegov nasljednik.. yeti je bio na šasiji od tiguana isto godište.. ovo je povišeni golf. nasljednik yetija je zapravo karoq.