Da biste se izdvojili iz mase i bili drukčiji od drugih, katkad morate učiniti nešto odvažno i neuobičajeno. Drugu generaciju Merive tako je, primjerice, Opel istaknuo vratima koja se otvaraju u suprotnim smjerovima i to pod kutem do čak 84 stupnja, omogućavajući jednostavan i ugodan pristup unutrašnjosti. Osim domišljatim vratima, kakva u svijetu automobila ima još samo Rolls-Royce Phantom, Meriva se pokazala hvalevrijednom zbog respektabilne prostranosti i udobnosti. No, konkurencija ne miruje, a godine prolaze, pa je nedavno došlo vrijeme za prvo obnavljanje.
Redizajnirana Meriva ne razlikuje se znatno od “prošlog” modela - prednja i stražnja svjetla dotjerana su LED dnevnim lampicama, maska sadrži više kroma i to je, otprilike, sve.
Najvažnija promjena u interijeru je opcijski IntelliLink multimedijski sustav s visokorezolucijskim zaslonom, koji omogućuje upravljanje audio sustavom, navigacijom, Bluetoothom, navigacijom.
Međutim, od svih novosti, Opel se najviše ponosi novim 1,6-litrenim CDTI dizelašem sa 136 konjskih snaga koji je pokretao testiranu Merivu. Uglađenošću i tišinom rada nadmašuje sve dosadašnje Opelove dizelaše, a performanse koje nudi zadovoljit će i zahtjevnije vozače, kao i ručni mjenjač koji je precizniji i ugodniji nego prije. Novi CDTI pritom razumno malo troši (oko 5,9 l/100 km) i emitira tek 109 g/km CO2.
U kombinaciji s tim motorom i bogatom Cosmo opremom, obnovljena Meriva stoji 141.000 kuna.
>> Opel do 2018. najavio 27 novih modela i 17 motora
>> Stigla nova Corsa, dinamičnija i s novim jednolitrenim motorom