Jedan od najpopularnijih kompaktnih SUV-ova i pionir klase Toyota RAV4, čija je prva generacija predstavljena još 1994. godine, stigao je u Hrvatsku. Kompaktni SUV segment jedan je od rijetkih u Europi koji raste i konkurencija je u njemu sve veća - trenutno se nudi 19 modela.
Popularna “Ravica” u četvrtoj generaciji je mnogo prostranija, pogotovo za putnike na stražnjoj klupi, kojima zbog 10 cm većeg međuosovinskog razmaka (266 cm) nudi najviše prostora u klasi. U dužinu je RAV4 porastao za čak 20,5 cm (457 cm), tri cm je širi, ali i 2,5 cm niži. Promjene su velike i kod obujma prtljažnika jer RAV4 sada zaprima velikih 547 litara, a može se proširiti na 1700 litara. Dimenzijama je tako RAV4 porastao za pola broja, što su tražili sami vozači, ističu u Toyoti.
RAV4 će se nuditi s tri poznata motora, dvije vrste pogona i tri vrste prijenosa. Osnovni model je dizelaš 2,0 sa 124 KS u kombinaciji s ručnim 6-stupanjskim mjenjačem i prednjim pogonom. Stoji od 211.800 kuna. Slijedi dvolitreni benzinac s direktnim ubrizgavanjem koji razvija 151 KS, a dostupan je s ručnim mjenjačem sa 6 stupnjeva ili kontinuirano varijabilnim prijenosom (CVT automatski mjenjač), te isključivo integralnim pogonom na sve kotače (AWD). Benzinac stoji od 226.200 kuna, što je najjeftinija varijanta pogona na sva četiri kotača. Top motor je 2,2-litreni turbodizelaš sa 150 KS uparen sa 6-stupanjskim ručnim ili klasičnim 6-stupanjskim automatskim mjenjačem te pogonom na sva četiri kotača. Stoji od 248.200 kuna. Trenutno se nudi Elegant oprema po cijeni Limited opreme čime se može uštedjeti 7600 kuna.
>> Toyota, Honda, Nissan i Mazda povlače više od 3 milijuna vozila
>> TÜV: Toyote se najmanje kvare, Prius najpouzdaniji