Opel Insignia, njemačka limuzina coupeovskih linija, redizajnom je postala još atraktivnija. Prednji i stražnji kraj automobila profitirali su modernijim elementima. Ugrađeni su širi prednji spojleri, redizajnirana su kućišta stražnjih svjetala, nov je i integrirani stražnji spojler. No, te promjene nemaju samo estetsku ulogu. Pametne promjene na karoseriji zaslužne su za titulu najaerodinamičnije limuzine u D segmentu na tržištu.
Opelovi inženjeri uspjeli su limuzinskoj Insigniji smanjiti koeficijent otpora zraka ispod 0,25. Sve to - uz odličan motor pod prednjim poklopcem, 2-litreni CDTI Ecoflex sa 140 konjskih snaga - dovelo je do emisije od samo 99 g/km CO2, što je za ovakav automobil odličan rezultat. Isprobana Insignia po tvorničkim podacima troši samo 3,7 l/100 km. Zvuči kao znanstvena fantastika, za limuzinu dugu 484 cm... Tijekom testa nismo uspjeli dostići taj ideal, ali zadovoljni smo i s postignutih 5,7 litara. Tim više što se potrošnjom nismo opterećivali, već smo uživali u vožnji. S jednim smo spremnikom prevalili više od 1200 km i nismo bili ni blizu toga da ispraznimo spremnik goriva. Ecoflex izvedba u potrošnji je profitirala zbog dugih prijenosnih omjera, ali i zbog start/stop sustava. Isprobani dizelaš radi uglađeno i tiho. Odlično ubrzava, a zadovoljni smo i kombinacijom s preciznim 6-brzinskim ručnim mjenjačem.
Uz početni paket opreme Insignia 2,0 Ecoflex stoji 183.067 kn. Najbogatija Cosmo oprema dovela je isprobanu Insigniju do cijene od 206.103 kn. No, Cosmo oprema i više je nego raskošna. Spomenut ćemo samo tempomat s radarom za održavanje udaljenosti i automatsko kočenje, sustav za automatsko parkiranje i multimedijski sustav.
>> Opel Insignia Country Tourer i s prednjim pogonom