Devet godina nakon uvođenja tog jednovolumena u ponudu, Mercedes je osvježio B-klasu. Promjene su vrlo diskretne. Prednji dio ima novu masku s usisima zraka i novi branik, svjetla su opremljena LED tehnologijom, a minimalne korekcije primjetne su i na stražnjem braniku. U putničkoj kabini novo je kolo upravljača, a modernija je i instrumentna ploča.
Kupci mogu birati iz široke palete motora, po četiri benzinska i dizelska agregata. B 180 rabi 1,6-litreni benzinac od 122 KS i 200 Nm okretnog momenta. B 200 iz istog motora isporučuje 156 KS i 250 Nm. B 220 4MATIC pokreće dvolitreni motor sa 184 KS i 300 Nm koje prenosi na obje osovine, dok top-ponudu čini B 250 sa 211 KS i 350 Nm okretnog momenta.
Dizelske verzije otvara B 160 CDI koji iz 1,5 motora razvija 90 konjskih snaga i 240 Nm momenta, dok iz istog motora model B 180 CDI daje 109 KS. Tu je i 2,2-litreni dizelaš koji kod modela B 200 CDI isporučuje 136 KS i 300 Nm momenta, odnosno kod B 220 CDI izvrsnih 177 KS i 350 Nm. Electric Drive izvedba sa 180 konja i dosegom od 200 km zasad neće biti raspoloživa na našem tržištu, gdje je obnovljena B-klasa stigla proteklog tjedna.
Početna cijena za Hrvatsku je 28.491 euro odnosno 218.241 kn, za Mercedes B 160 CDI sa 90 konja. Prvi benzinac u ponudi stoji 28.186 eura.
>> Mercedesov karavanski ljepotan