Outlander je jedan od onih automobila čiji vam izgled neće sjesti na prvu. Ali ima osobnost, što je danas kada svi auti pomalo sliče jedan na drugoga, nesumnjivo vrlina. Mitsubishi nije odustao od klasične linije SUV-a pa i treća generacija ima kutijasti oblik.
Unutrašnjost je jednostavna s logično raspoređenim instrumentima što je prije svega praktično i ne ometa sigurnost vozača.Outlander je prostran, pa i visoki ljudi straga uživaju pravi komfor. I prtljažnik od 550 litara zaslužuje pohvale.
Za razliku od benzinskog motora sa prednjim pogonom, dizelaš sa pogonom na sva četiri kotača ima znatno veću masu. Ali to se ne osjeti zbog odličnog motora. Dizelski klasik 2,2 DI-D sa 150 KS je dokazani stroj. Moćan i štedljiv. Prosječno smo trošili 7,8 litara na 100 km, što smatramo izvrsnim rezultatom za automobil sa AWD pogonom, automatskim mjenjačem i masom od 1,7 tona. Automatski 6-stupanjski mjenjač brzine prebacuje glatko, a ako vozač sam želi \"šaltati\" na raspolaganju su mu polugice iza upravljača. Performanse su vrlo dobre.Do stotke Outlander dolazi za 11,2 s, a postiže 190 km/h. Na autocesti to izgleda još impozantnije gdje Outlander postaje prava krstarica. Cijena Outlandera s bogatim paketom opreme Intense, automatskim mjenjačem i AWD pogonom iznosi 284.900 kuna.
>> Novi zastupnik Mitsubishija na tržište uveo novi Outlander