Dacia, Renaultova niskobudžetna marka, pun je pogodak francuskog automobilskog giganta. Prodaja stalno bilježi rast, a razlog nije samo recesija. Uvjerili smo se opet u to testirajući Dacijin model Logan MCV, karavansko izdanje Logana, s kojim je Dacija započela prodajnu ofenzivu još 2005. godine.
Od tada je u stalnom napretku, pa je Logan MCV u svim segmentima vrlo solidan automobil. A nitko za cijenu od 99.000 kuna (početni Logan MCV 1,2 16V sa 75 KS stoji 64.700 kuna) ne nudi više. S dodatnom opremom - koja obuhvaća i preporučljive stražnje parkirne senzore (1500 kn) - stoji 105.165 kuna.
Prostrana unutrašnjost i golem prtljažnik koji prima 573 litre, kao i nosivost od 580 kg aduti su zbog kojih Logan u svom segmentu i u ovom cjenovnom razredu nema konkurencije. Zbog toga je apsolutni pobjednik u kategoriji uloženo-dobiveno.
Logan MCV dug je 4,49 metra što ga svrstava među kompaktne karavane, a robustan ovjes po kojem je Dacija poznata kao stvoren je za naše ceste. Materijali su još uvijek jeftiniji, ali čvrsti i dugotrajni, a završna izrada je solidna. Sve to dolazi uz pouzdanu Renaultovu tehniku.
Ali, ovaj testni Logan MCV nije recesijski model. Dapače, oprema Life Plus je i više nego solidna. Primjerice, kromirani dijelovi na prednjoj masci i kromirani krovni nosači, aluminijski naplaci te zatamnjene maglenke daju mu profinjeni izgled, a posebne presvlake sjedala, upravljač presvučen kožom i umjetni kromirani dodaci takvom čine i unutrašnjost. Od dodatne opreme preporučujemo multimedijski sustav sa zaslonom osjetljivim na dodir i kartografijom Adriatik za 1800 kuna.
Ono što ovaj Logan MCV čini vrlo poželjnim jest pouzdan i štedljiv Renaultov dizelaš 1,5 dCi sa 90 KS i 220 Nm. S lakoćom pokreće 1,1 tona tešku karoseriju pa do stotke dolazi za 12,2 s, a maksimalna brzina mu je 173 km/h. Putna može bez problema biti 140-150 km/h. Prosječna potrošnja je pritom oko šest litara na 100 km. I kada Logan MCV s ovim motorom opteretite snage mu neće nedostajati. Iako je vrlo solidan izbor i slabiji dCi sa 75 konja.
>> Dacia Logan MCV nije vrh ponude, ali ne naplaćuje niti jednu manu
>> Logan u limuzinskoj izvedbi: Mali korak prema ponudi moderne današnjice
možda netko nema para za premium klasu dou