Facebook je navodno ponudio više od tri milijarde dolara za kupnju tvrtke Snapchat koja ima mrežu za fotografije i poruke popularnu među mlađom populacijom, piše USA Today.
U posljednje vrijeme mnogo se govori o tome da popularnost najpoznatije društvene mreže pada među mlađom populacijom. Tvrtku Snapchat iz Los Angelesa osnovao je 23-godišnji Evan Spiegel. Iz Facebooka su na pitanje o ponudi kazali da ne komentiraju tračeve i spekulacije.
Zuckerberg prvo nudio milijardu dolara
Da je Spiegel, zajedno sa svojim partnerom 25-godišnjim Bobbyjem Murphyjem, pristao na ponudu, bila bi to dosad najskuplja Facebookova kupnja. Već je prije Zuckerberg navodno za tvrtku ponudio milijardu dolara, ali je i tada, kao i sada, bio odbijen. Korisnici Snapchata mogu snimiti i uređivati fotografije i snimke i slati ih prijateljima. Dvije godine nakon pojave Snapchata svakog se dana putem njega pošalje više od 350 milijuna fotografija i snimki.
Ponuda je stigla u trenutku kada su objavljeni podaci da tinejdžeri provode sve manje vremena na Facebooku. Zuckerberg je prošle godine kupio Instagram za milijardu dolara, a to su mnogi procijenili obrambenim potezom kojim su "zgrabili" aplikaciju s fotografijama popularnu među mladima.
Mreže za razmjenu poruka, kao što je Snapchat, rastu iznad svih očekivanja. Kineska mreža WeChat prikupila je više od 400 milijuna korisnika u manje od dvije godine. Investitori su dosad u Snapchat uložili oko 73 milijuna dolara.
>>'Obitelj misli da ću postati ovisan o Facebooku'
>>Ove Facebook-statuse definitivno morate prestati objavljivati
To je jedan od generacije 'slučajnih milijardera'. Mladi, nadobudni, ego veći od neba. Naravno ne razumiju posao u tim godinama ali sreća se poigrala sa njima. No što je u pozadini. Snapchat je slanje slika koje 10sec nakon pregleda nestanu.nu. Zbog toga ga koriste uglavnom tinejdžeri za 'sexting' tj slanje polugolih slika koje nestanu. Istina svaka slika može se snimiti sa print screen ali to ionako nema veze. Firma nema nikakav poslovni model ali ni to nema veze. Ono što ima veze je da firmu napumpavaju VC investitori lukavom igrom po medijima želeći stvariti čim veći profit. Pokušavaju sa mnogima a negdje im uspije. Na kraju će pokupiti profit i idemo dalje na sliedeće pumpanje. Dokle? Sve dok ima ovaca koje ulažu u fondove. A koliko vidimo uvijek se nađe takvih ovaca u izobilju. Sve jao i prije 500 godina, igra pohlepe, sreće, naivnosti itd