Biti nasljednik najuspješnijega modela u povijesti Peugeota nije nimalo lak zadatak. No, 207-ica mu je sasvim dorasla. I njezini su prodajni rezultati jako dobri, što je zasluga i široke palete, koja je i nakon obnavljanja cijela dostupna.
Četiri izvedbe
Dok se suparnici najčešće iscrpljuju na varijantama s trojim ili peterim vratima, 207 nudi i karavan te kabrio s tvrdim krovom.
Promjena u tehnici nema jer za time nije bilo ni potrebe. A i vanjske su promjene gotovo nevidljive – poneki dodatak kroma tu i tamo (ovisno o izvedbi), nove boje i naplaci te stražnja svjetla u LED tehnici za sve izvedbe osim testiranog karavana.
Njega je pokretao poznati HDi dizelaš od 109 KS, koji je sjajan, zapravo optimalan izbor. Njegova je kombinacija štedljivosti, mirnoće rada i snage jednostavno nenadmaš(e)na. S motorom optimalno surađuje mjenjač (pet brzina), čija bi ručica mogla biti preciznija i lakša. Zato je gotovo prelak upravljač koji nudi vrlo opušteno vijuganje gradskim ulicama, ali na otvorenoj cesti trebao bi biti malo tvrđi. Nikakve prigovore ne zaslužuje ovjes, koji je tradicionalno udoban, ali izvrsno nadzire naginjanje karoserije.
Može i dugačko
Prtljažnik od 337 litara, koji se lako može povećati do 1258 l, prosječnoj obitelji sasvim je dovoljan. Obaranjem sjedala i naslona suvozačeva sjedala moguć je prijevoz predmeta dugih 170 cm.
Ovaj po svemu vrlo dobar, pa i sjajan auto (stakleni krov u seriji!) ima i odgovarajuću cijenu: 155 tisuća kuna, što primjenom popusta pada na prihvatljivijih 143.800 kuna. No, zato se sada nude vozila s lagera kod kojih je cijena mnogo povoljnija. 207-ica time postaje još atraktivnija ponuda.
Peugeot 207 - obnovljen i u SW izvedbi
Prtljažnik od 337 litara, koji se lako može povećati do 1258 l, prosječnoj obitelji sasvim je dovoljan. Obaranjem sjedala i naslona suvozačeva sjedala moguć je prijevoz predmeta dugih 170 cm.
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.