VEČERNJAKOVA ETAPA IZDRŽLJIVOSTI peugeotom 607 do 100.000 km

Peugeot 607: Putovanje sa stilom

aut-putovanje-txt.jpg
import
13.08.2006.
u 19:01

Peugeot 607 - pokretan 2,7-litrenim dizelskim V6 agregatom snage 204 KS te s najbogatijom Ivoire opremom - novi je maratonac Večernjeg lista. Riječ je o najraskošnijem i najsnažnijem automobilu koji smo imali priliku podvrgnuti Večernjakovoj etapi izdržljivosti, to je limuzina visoke klase. Testni automobil vrhunac je ponude tog francuskog proizvođača.

Već na prvi pogled djeluje dojmljivo - zahvaljujući elegantnoj silueti, sve vremen-skom dizajnu, ali i dužini od gotovo pet metara. Pravo lice ta cestovna krstarica pokazala nam je već na prvim putovanjima na koja nas je povezla, na rutama od Zagreba do Zadra te do Makarske, gdje su i nastale ove fotografije. Peugeot 607 idealan je, mišljenja smo već sada, putni automobil, a samim time odličan je izbor i za one kojima treba raskošna poslovna limuzina. Sjedala su široka i udobna, prostora u izobilju ima i na prednjim i na stražnjim sjedalima. Da je proizvođač mislio i na činjenicu da u 607-ici vlasnik često želi biti vožen, govori i podatak o grijanim stražnjim sjedalima. Sada na toj blagodati još ne zahvaljujemo Peugeotu, ali bez sumnje će dobro doći tijekom zimskih mjeseci.

U vožnji je naš novi maratonac prilično žestok - 204 KS žustro ga povuku bez obzira na veličinu i težinu. Novi V6 HDi 2,7 agregat opremljen je s dva turbo punjača. Automobil odlično drži cestu, a od velike je pomoći i cijela vojska elektronike. Nadalje, u automobilu se stvarna brzina ne osjeti. Stoga, morat ćemo pripaziti s papučicom gasa, da vozačka dozvola ne zaplače na rastanku...

Varijabilni servo upravljač odlično se prilagođava situaciji u prometu, a automatski mjenjač u takvu Peugeotovu modelu bio je i ostat će naš prvi izbor. Zaželimo li se baš ručnog "šaltanja", Peugeotova automatika i to omogućava. Snaga se, naime, prenosi preko 6-brzinskog sekvencijalnog automatskog mjenjača Tiptronic System Porsche. Naš maratonac serijski donosi baš sve što takvu automobilu treba. Zapravo, nismo se uspjeli sjetiti niti jedne stavke koja bi se još mogla nadoplatiti jer Ivoire oprema ima sve, uključujući unutrašnjost presvučenu bež kožom.

Bogata oprema, dobar motor, kvalitetni materijali i ugodna atmosfera - čemu pomaže i kvalitetan audiosustav (12 zvučnika raspoređenih na osam pozicija) - dobar su preduvjet za ugodnu vožnju bez stresa. Očekujemo da će nam upravo tako projuriti 100.000 kilometara, koliko planiramo napraviti tijekom narednih 12 mjeseci.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije