ZF je razvio opciju grijanog sigurnosnog pojasa za električna vozila. Ova tehnologija omogućuje vozačima da smanje količinu energije koja se koristi za zagrijavanje vozila - posebno u kombinaciji s drugim kontaktnim grijačima kao što je grijač sjedala. Tijekom hladnog vremena sustav može povećati domet do 15 posto smanjenjem energije potrebne za zagrijavanje unutrašnjosti automobila.
ZF-ov grijani sigurnosni pojas temelji se na posebnom remenju s integriranim vodičima grijanja koji minimalno povećavaju debljinu remena. To olakšava njegovu ugradnju proizvođačima vozila i putnicima nudi istu udobnost kao i normalan sigurnosni pojas. Grijani pojas dizajniran je tako da putnicima pruži ujednačen osjećaj topline blizu tijela.
S ovom integriranom funkcijom grijanja, ZF-ov pojas može pružiti toplinu blizu tijela odmah nakon što vozač počne voziti, i to obično između 36 i 40 stupnjeva Celzija. Stoga, u kombinaciji s grijanim sjedalima, grijani sigurnosni pojas ima potencijal brzo zagrijati putnika. U svemu ostalome grijani sigurnosni pojas jednak je običnom, a na jednak način i štiti putnike.
U električnim vozilima sustav kontrole klimatizacije napaja se strujom baterije, jer nema korisne otpadne topline kao kod motora s unutarnjim izgaranjem. Smanjenje količine struje baterije koja se koristi za zagrijavanje unutrašnjosti vozila može omogućiti domet do 15 posto veći, pomoću kontaktnih grijača i uz smanjenje upotrebe konvencionalnih sustava klimatizacije.
A s kojom strujom grije pojas?