Iako je četvrta generacija Opel Corse na tržištu već sedmu godinu, još uvijek je vrlo tražena. U Hrvatskoj je ona u prvih osam mjeseci četvrti najtraženiji model ove godine. Od nedavno se u nju ugrađuje turbobenzinski motor iz Opelove game, 1,4-litreni Turbo sa 120 KS. S tim motorom Corsa može računati na umjereno sportske performanse jer ubrzanje nije strelovito, do stotke dolazi za 11,9 s. Ali, kad ubrza, fino se i stabilno može voziti većim brzinama, sve do maksimalnih 180 km/h. Turbo je donio golemu razliku u odnosu na isti motor bez turbopunjača, koji nas nije impresionirao.
Snižena sportska šasija
Trovratna Corsa stigla je u šminkerskom bijelom Color Edition izdanju. U bogatu opremu pripada, među ostalim, putno računalo, tempomat, dodatno zatamnjena stražnja stakla, B-stup u crnoj boji, razni estetski dodaci te snižena sportska šasija s modificiranim amortizerima. Aluminijski naplatci 16", zamijenjeni su doplaćenim 17" u bijeloj boji. Zbog sportske šasije i većih kotača Corsa vrlo lijepo leži na cesti i ima solidna vozna svojstva.
Potrošnja najveći adut
Najveći adut ovog automobila ipak je potrošnja jer 6,3 l/100 km prosječne potrošnje kod turbobenzinca, bez pretjerane pažnje pri stiskanju papučice gasa, smatramo odličnim rezultatom. Manjoj potrošnji u gradskoj vožnji pridonosi i start/stop sustav.
Cijena testiranog modela od 102.575 kuna vrlo je dobra uzmemo li u obzir opremu i motor koji Corsa nudi.
>> Adam crossover stiže iduće godine
>> Svježiji dizajn i novi dizelaš za Merivu
bilo koj auto sa 120 konja NE TROSI 6 litara goriva na 100km (osim po nizbrdici). cista marketinska navlakusa