ISPROBALI SMO

Pravi tradicionalni Jeep u gradskoj izvedbi

Jeep Renegade
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
1/5
26.12.2014.
u 15:31

Renegade sa 1,6 benzinskim E.torQ motorom od 110 konja koji se prenose na prednju osovinu stoji od 180.705 kn

Od pridošlice u gami američke marke u talijanskom vlasništvu, kompaktnog SUV modela Renegade, Jeep očekuje puno. Nakon prvih konkretnijih kilometara, rekli bismo - s pravom. Mali je Renegade po svemu pravi Jeep, ne samo po karakterističnim okruglog svjetlima i prednjoj rešetki sa sedam otvora. Robusnog dizajna i izrade, ostavlja dojam čvrstog automobila koji neće iznevjeriti ni na surovom terenu, pogotovo u izvedbi poput isprobane, s pogonom na sva četiri kotača.

Napredan 4x4 pogon

No, osim činjenicom da se radi o prvom Jeepu koji se ne proizvodi u Americi, već pristiže iz talijanske tvornice Melfi, Renegade je specifičan i jer u startu dolazi s prednjim pogonom. Naime, platformu dijeli s Fiatom 500X. U segmentu kojem pripada rijetki primjerici gaze teren za kakav bi im bio neophodan napredan 4x4 pogon, pa je za očekivati da će i Renegade biti najtraženiji upravo u povoljnijoj izvedbi, koja snagu iz početnog motora šalje samo na jednu osovinu.

No, dobro je znati da u izvedbi s pogonom na sva četiri kotača elektronika, u slučaju potrebe, snagu šalje i na stražnje kotače. Dva napredna sustava - Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low - kad prebacuju između pogona na dva i četiri kotača zapravo isključuju stražnju osovinu i tako štede gorivo. U bolje opremljenoj izvedbi, pak, donosi napredan Selec-Terrain sustav za regulaciju trakcije koji potpisuje vrhunske vozne osobine i izvan civilizacije.

Stoji od 180.705 kuna

Renegade stoji od 180.705 kn, dok za isprobanu inačicu treba izdvojiti 248.000 kuna. Početna cijena vrijedi za 1,6-litreni benzinski E.torQ od 110 konja, koji se putem 5-brzinskog ručnog mjenjača prenosi na prednju osovinu. Renegade je lako upravljiv, agilan, dimenzijama prilagođen gradskim prometnicama. Iskoristiv prtljažnik od 351 litru sklapanjem stražnjih sjedala raste do 1297 l. Bogata serijska oprema obuhvaća klima-uređaj, radio, šest zračnih jastuka, svu sigurnosnu elektroniku...

Komentara 1

Avatar shit_happens
shit_happens
10:24 31.12.2014.

Nikad mi nisu bili jasni proizvođači koji proizvode motore od 110 ks, pa što nije bolje uči u 80 kW pa da auto mogu voziti i mladi vozači, tih par konja se uopće ne osjeti ako povečaš okretni moment (setup motora)

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije