VW-OV KLASIK

Prvi test osvježenog Golfa: premium osjećaj za volanom više i košta

Volkswagen Golf
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
1/11
03.04.2017.
u 08:27

Redizajnirani Golf 7. generacije opet diktira trendove u kompaktnoj klasi automobila

I kad dolazi kao redizajnirani model a ne potpuno nova generacija, novi VW Golf donosi nove trendove, baš kao i S modeli iPhonea. A osvježena sedma generacija Golfa donosi temeljiti redizajn nakon četiri godine bez promjena, a znamo da se tehnologije, sustavi pomoći vozaču i multimedija sve brže mijenjaju.

Prema vanjskom izgledu samo će najveći fanovi odmah uočiti razliku, koja se najviše vidi na prednjim i stražnjim svjetlima, dok su veće promjene skrivene ispod lima. Na našem testnom primjerku ističe se nova atraktivna boja – kurkuma žuta metalik (3312 kn), kao i novi 18” naplaci (6869 kn), ali treba reći da se radi o najopremljenijoj verziji Highline s dugim popisom dodatne opreme. Uz već provjeren, agilan i štedljiv 2,0 TDI sa 150 KS i DSG7 automatski mjenjač cijena je vrlo visokih 299.541 kuna (236.812 bez dodatne opreme). U tu je cijenu uključena i digitalna instrumentna ploča s 12,3” TFT ekranom (4092 kn), kao i 8” multimedijski ekran s navigacijom, full LED glavna svjetla (11.000 kuna), te niz sigurnosnih sustava. Pravi luksuz koji i košta.

Foto: Slavko Midžor/PIXSELL

Foto: Slavko Midžor/PIXSELL

Ali, da umirimo kupce najtraženijih verzija – Golf serijski u opremi Trendline sada dolazi s automatskim klima-uređajem, LED dnevnim svjetlima, 6,5” informacijskim ekranom u boji, detekcijom umora vozača, stražnjim LED svjetlima i kožom presvučenim kolom upravljača, dok posebna Trendline HR oprema dodatno donosi maglenke te aluminijske naplatke, a s najpopularnijim 1,6 TDI dizelašem sa 115 KS i još uvijek 5-brzinskim ručnim mjenjačem stoji vrlo konkurentnih 157.565 kuna.

A Golf je prema osjećaju za upravljačem, materijalima i vrhunskoj završnoj obradi, kao i zvučnoj izolaciji, uz bok premium automobilima u segmentu, prije svih bratskom Audiju A3.

Sportski ovjes je u Highline opremi standardan, a dodatno se dinamičnost može povećati funkcijom izbora profila vožnje (dodatnih 1139 kn), kojim se prilagođava odziv motora i tvrdoća upravljača, a birati se može eco, normal, sport i individual mod. Dvolitreni dizelaš uparen s DSG automatikom vozi glatko i agilno u svim režimima vožnje, a najdomljiviji je ipak na autocesti. U usporedbi s malim 1-litrenim turbobenzincem 2,0 TDI zamjetno je veće mase i to posebno sprijeda pa nije tako poletan, ali to nadoknađuje većom snagom i brzinom (8,6 s do stotke, 214 km/h), a izmjerili smo prosječnu potrošnju od 5,8 l/100 km.

>> Evo koje su marke i modeli auta lani bili najprodavaniji

>> Mali dizelski motor za dodatan poticaj japanskom kompaktu

Ključne riječi

Komentara 5

NS
Nuclear_Strike
09:13 03.04.2017.

Puno zuji malo meda daje. Jedina je "prednost" što mu je CO2 manji od emisije električnih automobila.

Avatar VitoBH
VitoBH
23:12 03.04.2017.

VW poboljšava kvalitetu, Renault poboljšava oblik svjetala. VW povećava kvalitetu, Renault povećava logo.

RI
Ringo
09:24 03.04.2017.

Golf se najbolje prodaje u trećoj godini proizvodnje. Treba vremena da se kupci priviknu na novi dizajn :)

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije