Mini je redizajnirao trovratnu, peterovratnu i kabrio izvedbu svog temeljnog modela. Osvježenje je stiglo tri i pol godine nakon predstavljanja treće generacije Minija, dakako, mislimo na novi Mini otkad ga je preuzeo BMW i predstavio prvu generaciju reinkarnacije kultnog automobila 2000. godine. Treća generacija je prvi put predstavljena u peterovratnoj izvedbi.
LED Matrix prednja svjetla
Redizajnom su sve tri osvježene izvedbe dobile diskretnu promjenu u vanjskom izgledu svjetala i prednje maske.
Novost je dostupnost kao dodatne opreme LED prednjih svjetala s Matrix funkcijom za duga svjetla koja osvjetljenje automatski prilagođavaju situaciji na cesti, a pritom ne zasljepljuju druge sudionike prometa. Uvedeni su i novi aluminijski naplatci, nove mogućnosti u uređenju interijera... Stražnja stop svjetla donose istaknut motiv britanske zastave, koji je desetljećima zaštitni znak Minija. U ponudi su i tri nove metalik boje eksterijera: Emerald Grey, Starlight Blue i Solaris Orange. Nudi se i novi estetski paket - piano black - umjesto dosadašnjeg koji je kombinirao detalje od kroma i elemente u visokom crnom sjaju.
Urus, Jetta... Pogledajte najveće novitete detroitskog sajma automobila:
Mini sada ima i novi logo. Jasan je i stilski autentičan. Novo je to tumačenje postojećeg logotipa i sada ima dvodimenzionalni “flat dizajn” te ističe ključne vrijednosti – zabavu u vožnji, prepoznatljiv dizajn, vrhunsku kvalitetu i emocionalnu privlačnost – ističu u Miniju. Također, Mini je dodatno proširio mogućnost individualizacije automobila kroz funkciju za kupce “Mini yours”.
Čak sedam motora
Početni je model opremljen 6,5-inčnim multimedijskim ekranom, dok se može doplatiti i 8,8-inčni s GPS navigacijom i bežičnim punjenjem pametnog telefona. Novost je i novi trokraki upravljač.
Mini s tri i pet vrata bit će dostupan sa sedam benzinskih i dizelskih motora, od početnog benzinca sa 75 konja do izvedbe Cooper S sa 192 KS (sportski JCW stiže kasnije). Serijski dolazi s 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, a birati se može i 7-stupanjski automatizirani mjenjač s dvije spojke i 8-stupanjski automatik.
Pogledajte i 10 stvari koje možda niste znali o Yugu - u jednom je bio bolji i od Saaba: