Osvježenje

Redizajnirani Peugeot 208 uz snažniju električnu izvedbu i dva blaga hibrida

09.07.2023.
u 16:15

Najprodavaniji europski automobil u posljednje dvije godine dolazi još atraktivniji i uz modernije tehnologije

Peugeot je osvježio svoj najprodavaniji model 208, koji je ujedno bio i najprodavaniji model na europskom tržištu automobila u 2021. i 2022. godini, a od predstavljanja 2019. proizveo se gotovo milijun primjeraka.

Iako je negov dizajn još uvijek vrlo aktualan i privlačan, Francuzi su ga odlučuli učiniti još atraktivnijim.

Novi 208 dobio je novi Peugeotov svjetlosni potpis. Tri duga okomita svjetla u obliku pandži prepoznatljiv su element tog potpisa i ugrađena su u sjajne crne umetke na odbojniku. Pomaknuta su prema vanjskom rubu automobila i pružaju modelu 208 robusniji i vizualno širi stav.

Taj novi prednji svjetlosni potpis nalazi se na svim razinama opreme novog 208. Na inačicama GT taj svjetlosni naglasak ide i korak dalje: upečatljiv efekt triju svjetlosnih linija spaja se s full LED prednjim svjetlima s pomoću triju zasebnih optičkih modula.

Sve nove modele 208 krasi posve novi prednji kraj koji najavljuje novu eru dizajna Peugeota u čijem je središtu novi logotip.

Novi 208 zadržao je svoje kompaktne vanjske dimenzije: 4,055 m duljine, 1,745 m širine (bez retrovizora) i 1,43 m visine. Obujam prtljažnika ostao je isti i iznosi 309 litara (do pokrova prtljažnika).

Prednja maska ima gradirani uzorak u boji karoserije koji se savršeno stapa s odbojnikom. Novi dizajn ukazuje na sve snažniju elektrifikaciju game, ali i pridonosi odvažnijem stavu novog E-208. Prednja maska i karoserija više nisu odijeljeni, već čine cjelinu, čime se povećava dojam robusnosti, učinkovitosti i suvremenosti.

I stražnji kraj donosi novitete, čine ga i dalje tri okomite crvene linije u obliku pandži, ali one su sada vodoravno postavljene. Čine ih tri elegantne LED linije koje vizualno proširuju crnu letvicu u području poklopca prtljažnika te tako tvore upečatljiviji, naizgled širi izgled stražnjeg kraja. U inačici GT, svjetla za vožnju unatrag i pokazivači smjera također su izvedeni u LED tehnologiji.

208 će sada dolaziti uz dvije nove atraktivne boje. Predstavlje je kao na fotografijama u Agueda žutoj boji, a na raspolaganju je i nova, profinjena i elegantna Selenium siva boja, koja naglašava njegov suvremen karakter.

Novi 208 dostupan je u ukupno sedam boja karoserije: Agueda žuta, Selenium siva, Artense siva, Perla crna, Banquise bijela, Elixir crvena i Vertigo plava. Svi novi modeli 208 opremljeni su retrovizorima u sjajno crnoj boji, bez obzira na odabranu boju karoserije, a inačica GT serijski je opremljena sjajno crnim blatobranima (i, uz nadoplatu, crnim krovom).

U unutrašnjosti instrumentna ploča smještena je na idealnom mjestu, u razini očiju vozača, i opremljena je digitalnim zaslonom u razinama opreme Allure i GT. Njezin veliki 10-inčni digitalni zaslon dobio je novi izgled, a inačica GT serijski dolazi s 3D zaslonom. Vozač može prilagoditi boju zaslona te raspored i način prikazivanja informacija u skladu sa svojim željama. U razini opreme Active, novi 208 zadržao je analognu instrumentnu ploču s 3,5-inčnim zaslonom u boji.

Veliki središnji 10-inčni dodirni zaslon dio je serijske opreme svih novih modela 208, dok su prethodno prve dvije razine opreme uključivale 7-inčni zaslon.

Kompaktan upravljač glavna je komponenta PEUGEOT i-Cockpita® jer on osigurava užitak u vožnji, okretnost i preciznost bez premca. Na sredini kompaktnog upravljača novog modela 208 postavljen je novi amblem marke PEUGEOT, a novi logotip GT postavljen je na donji dio upravljača na odgovarajućoj razini opreme. Za najveću moguću ergonomiju, na upravljaču su smještene tipke za upravljanje multimedijskim sustavom (audio-sadržaj, telefon) te glasnoćom i glasovnim naredbama.

Novi E-208 opremljen je posve električnim motorom snage 156 KS u kombinaciji s baterijom kapaciteta 51 kWh te ostvaruje doseg od 400 km (mješoviti ciklus vožnje prema WLTP-u). U vozilu je serijski dostupan trofazni punjač snage 11 kW. Procijenjeno trajanje punjenja s 20 % na 80 % iznosi manje od 25 minuta s brzim punjačem (100 kW), 4 sata i 40 minuta na zidnoj punionici Wallbox (7,4 kW) te 11 sati i 10 minuta na ojačanoj utičnici (3,2 kW).

Za kupce koji se tek žele upoznati s elektrifikacijom, novi 208 nudi dva hibridna motora od 48 V, koja čine benzinski motori PureTech najnovije generacije od 100 KS i 136 KS i električni 6-stupanjski mjenjač s dvostrukom spojkom e-DCS6 koji uključuje i električni motor.

Zahvaljujući bateriji koja se puni tijekom vožnje, ova tehnologija omogućuje postizanje dodatnog okretnog momenta pri malom broju okretaja te do 15 % nižu potrošnju goriva. U gradskoj vožnji, novi model 208 s motorima HYBRID 100 i HYBRID 136 može više od 50 % vremena raditi u 100 % električnom načinu rada bez emisija.

Za kupce koji žele najpristupačniju benzinsku inačicu, novi 208 dolazi s dva posebno štedljiva i učinkovita motora. Početni je  PureTech 75, trocilindarski benzinski motor sa 75 KS, opremljen sustavom Stop & Start, u kombinaciji s 5-stupanjskim ručnim mjenjačem. Dok je snažniji PureTech 100, trocilindarski benzinski motor sa 100 KS, opremljen sustavom Stop & Start, u kombinaciji sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem.

 

 

 

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije