Renault Clio, najprodavaniji francuski model općenito, gradski automobil kojega je dosad, u 32 godine proizvodnje, odabralo 16 milijuna vozača, opsežno je redizajniran. Modernije, utegnutije vanjske linije ono su što odmah privlači pozornost, uz oštrije lice s full LED svjetlima i novim logotipom, no novina ima i u interijeru, kao i ispod karoserije. Veća prednja maska s uzorkom šahovske ploče odaje dojam snage i sportskog duha. Boje prednje maske (tamnije oko logotipa i svjetlije prema rubovima) stvaraju dojam dubine i tehničke preciznosti. Ispod prednje maske inačica Techno i Esprit Alpine ugrađen je prednji spojler, nadahnut svijetom automobilističkih sportova. Stražnji je odbojnik također prerađen: aerodinamični zračni otvori vizualno proširuju stražnji kraj, pospješuju prianjanje i naglašavaju tehničku moć automobila.
Cliju je poboljšana i tehnološka oprema pa sve inačice novog modela imaju digitalnu instrumentnu ploču. Na armaturnoj ploči digitalni je zaslon bez okvira koji, ovisno o inačici, mjeri 7 ili 10 inča. Veliki dodirni centralni ekran ugrađen je uspravno, kao u novom modelu Austral. U putničkoj kabini nalazimo i nove presvlake te nove materijale iz bioloških izvora, što odražava Renaultovu posvećenost održivom razvoju. Naime, sjedala, obloge vrata i armaturne ploče inačice Techno presvučeni su posebno razvijenom održivom tkaninom sa 60-postotnim udjelom modalnih vlakana TENCEL – celuloznih vlakana iz bioloških izvora koje proizvodi Lenzing Grupa. U skladu sa strategijom eliminacije ugljičnog otiska, novi je Clio prvi Renaultov model koji u velikoj mjeri upotrebljava modalna vlakna TENCEL. Poznata po iznimnoj mekoći, ta su vlakna dobivena iz obnovljivog izvora – prirodnog drva koje potječe iz poluprirodnih europskih šuma kojima se gospodari na održiv način i koje rastu bez upotrebe kemijskih gnojiva ili umjetnog navodnjavanja te apsorbiraju velike količine ugljičnog dioksida.
Novi Clio ima 20 naprednih sustava koji vožnju čine jednostavnijom i sigurnijom – za vožnju, parkiranje i sigurnost. Među najvažnijim značajkama valja istaknuti aktivnu pomoć za vozača, kameru s 360-stupanjskim prikazom i aktivno kočenje u nuždi sa senzorima za prepoznavanje biciklista i pješaka. Nadalje, Clio nudi najširu paletu motora u klasi. Dolazi kao benzinac, dizelaš, plinska TCe 100 LPG inačica, a u ponudi motora ističe se E-Tech Full Hybrid snage 145 KS koji učinkovito spaja užitak u vožnji i uštede, s obzirom da u prosjeku troši samo 4,1 l/100 km te ispušta 93 g CO2 po km. Deklarirani mu je doseg 900 km.
Novi je Clio dostupan i s novom razinom opreme Esprit Alpine koja se ističe sportskim, tehnološkim i profinjenim izgledom te dinamičnošću. Bez obzira na stilske promjene u unutrašnjosti, Clio je zadržao proporcije prethodnika: dugačak je 405,3 cm, širok 198,8 cm i visok 143,9 cm. Na hrvatskom se tržištu ovaj novitet očekuje tijekom jeseni.