Louis Renault, osnivač francuskog proizvođača automobila, sa svojom je braćom Fernandom i Marcelom, osnovao tvrtku Renault Frères (braća Renault) 1898. godine. Svojim su automobilima privukli veliku pozornost osvajanjem brojnih utrka, a prvi dvocilindarski motor konstruirali su 1902., pokretao je model Voiturettes kojim je Marcel Renault pobijedio na utrci Pariz – Beč.
Nažalost, 1903. Marcel je na utrci Pariz – Madrid poginuo, a Louis se ubrzo okrenuo tvorničkoj proizvodnji automobila i već 1905. uvodi se serijska proizvodnja. Tijekom 1. svjetskog rata proizvode kamione, vozila hitne pomoći, streljivo i tenkove, a nakon rata proširio je proizvodnju i nudio poljoprivrednu opremu, industrijske i brodske strojeve te dizelske motore. Za vrijeme 2. svjetskog rata nastavio je proizvodnju vojne opreme za vrijeme njemačke okupacije. Nakon oslobođenja Francuske zatvoren je 1944. uz optužbe za izdaju, a on se branio da je čuvao 40.000 radnika. Umro je pod nikad razjašnjenim okolnostima u pritvoru samo četiri tjedna nakon zatvaranja dok je čekao suđenje.
Nakon toga Renault je nacionaliziran i već je 1946. predstavljen prvi postratni model 4CV, koji je zamijenio kultni Dauphine 1956. godine. A onda je 1961. godine predstavljena prava legenda – model Renault 4, koji se proizvodio sve do 1994. godine. Početkom 70-ih na tržište je stigao uspješni gradski model Renault 5, koji je 1990. zamijenio model Clio, čija se premijera pete generacije očekuje u Parizu početkom listopada.
Renault je 1984. s Espaceom u Europu uveo novu klasu automobila – jednovolumene, a 1992. s genijalnim malim gradskim autom Twingom pokrenuo i gradsku mini klasu. Od 1999. i partnerstva s Nissanom te preuzimanjem rumunjske Dacije počinje nova era francuskog proizvođača.
Pogledajte video o tome koliko vrijede vozačke dozvole i kada ih trebate zamijeniti: