Prve fotografije

Šesta generacija Opel Corse i u električnom izdanju

Opel Corsa-e
Foto: Opel
1/13
23.05.2019.
u 16:15

Prvo na tržište stiže model na struju sa 136 KS, a potom i benzinci i dizelaši

Opel je objavio prve fotografije i službene podatke o šestoj generaciji svog bestselera - Corse. I to sa stilom, jer će već za nekoliko tjedana otvoriti knjigu narudžbi za novu Corsu i to prvo isključivo na električni pogon, dok će tek potom za narudžbu biti dostupni benzinci i dizelaši.

Nakon 120 godina od proizvodnje svog prvog automobila, Opel će s novom Corsom na tržištu ponuditi svoj prvi serijski potpuno električni automobil nazvan Corsa-e. Pogonski sklop Corse na struji identičan je nedavno predstavljenom Peugeotu e-208, svom tehničkom bratu blizancu iz PSA grupacije. Stoga će Corsa-e razvijati 136 KS i maksimalni trenutni okretni moment od 260 Nm. Znači, bit će vrlo dinamična, agilna i brza, a sve uz nultu emisiju štetnih plinova. Corsi-e treba samo 2,8 sekunde za sprint od nule do 50 km/ h, samo 8,1 sekundi od nule do 100 km/h - što odgovara sportskim automobilima.

S dometom od 330 km prema WLTP-u, Corsa-e s pet sjedala prikladan je automobil za  svakodnevno korištenje. Baterija od 50 kWh može se brzo napuniti do 80% kapaciteta za 30 minuta. Corsa-e je spremna za sve opcije punjenja - preko kabela, wallboxa ili high-speed punjenja, a baterija je pokrivena osmogodišnjim jamstvom. Vozač će moći birati tri načina vožnje - Normal, Eco i Sport.

Foto: Opel

Corsa-e izgleda dinamično zahvaljujući sportskom dizajnu, dok su zadržane vrlo kompaktne vanjske dimenzije prethodnih generacija. Dužinom od 4,06 metara Corsa (+ 4 cm u odnosu na aktualni model) ostaje okretan, praktičan i kompaktan gradski automobil, ali uz krovnu liniju nižu za 4,8 cm sada izgleda poput kupea, a, kako navode iz Opela, to neće biti na štetu po prostranosti za glavu putnika.
Za sada je Opel objavio samo fotografije modela na struju, ali dizajnerski se benzinci i dizelaši ne bi trebali bitno razlikovati od Corse-e.

Nova Corsa dolazi s čitavim nizom sigurnosnih sustava poput IntelliLux LED Matrix svjetlima koja su dosad bila rezervirana samo za automobile veće klase, kao i različitim sustavima za kočenje u nuždi te pomoći pri parkiranju.

Uz to, Corsa će nuditi vrhunski multimedijski sustav s “Opel Connect” telematskom uslugom koja pomoću sustava za informiranje i zabavu omogućuje vozačima i putnicima u novoj Corsi da budu potpuno povezani.

Foto: Opel

Multimedija Navi s 7,0-inčnim zaslonom osjetljivim na dodir, kao i vrhunski multimedijski Navi Pro s 10,0-inčnim zaslonom osjetljivim na dodir, također nudi novu "Opel Connect" telematsku uslugu. Korisne funkcije, kao što je Live Navigation, odnosno informacije o prometu u stvarnom vremenu, kao i izravna veza s pomoći na cesti i pozivima u nuždi, pružaju dodatnu sigurnost vozačima i putnicima.

Ključne riječi

Komentara 3

MA
maki
16:57 23.05.2019.

A kostat ce Corsa e kao Mercedes C klasa.

Avatar dkoor
dkoor
21:31 23.05.2019.

Koliki je zapravo realni domet e-automobila, koliko se baterija dugo treba puniti, i koliko cca košta struje po punjenju? Službeni podaci su obično potpuno neupotrebljivi i neprimjenjivi u normalnom funkcioniranju pa zato pitam one sa nekakvim iskustvom.

Avatar Posjetio Titov muzej-tko sam?
Posjetio Titov muzej-tko sam?
15:00 24.05.2019.

Cijena? Jedna od najvažnijih informacija nedostaje...

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije