Pokušate li pronaći auto koji spaja toliko oportunih osobina kao Škoda Octavia RS, mogli biste izgubiti dosta vremena. To je istodobno i kompaktna i dovoljno velika limuzina, a može se pohvaliti i odlično iskorištenim prostorom. Prtljažnik obujma čak 560 l nadaleko je poznat, a iskoristivost mu podižu golema peta vrata.
Prostrana je poput modela kompaktne klase, sprijeda u izobilju, a straga ipak malo manje no što bismo očekivali. Ali dovoljno. Ipak, sve je to manje važno ako je riječ o top modelu RS.
Takva Octavia može biti opremljena 2-litrenim turbobenzincem ili, poput testirane, s 2,0 TDI od 170 KS. Octavia RS na vožnju inspirira agresivnijim dizajnom i sportskim detaljima interijera, a dizelski motor s 350 Nm okretnog momenta lako utažava žeđ za brzinom.
Najjača izvedba TDI motora u prosjeku nam je trošila 8,2 litre. Performanse od 225 km/h i 8,4 sekundi do stotke dovoljno su reprezentativni podaci, no glavi adut RS-ice leži u međuubrzanjima.
Zbog uskog radnog područja, tipične karakteristike dizelskih motora, zato je dobro doplatiti za vrhunski DSG mjenjač. Iako stoji 10 tisuća kuna s njime ionako odlična međuubrzanja tada postaju ostvariva s nevjerojatnom lakoćom. Osnovni model stoji 205.596 kuna.
Škoda Octavia RS uz dvolitreni TDI agregat od 170 KS
Kompaktna, s velikim prtljažnikom i snažnim motorom Škoda Octavia RS osvaja svestranošću kao ni jedan drugi model
Komentara 5
benzinac..... samo on je RS.
Ma da stave i ferarijevu mašinu opet je to škoda
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
benzinac i to karavan...best buy...samo da je ručica dsga okrugla kao u GTI.ju bilo bi fenomenalnno