Sveprisutna ikona brojnih europskih metropola, često viđena i na ulicama hrvatskih gradova, odnedavno je dostupna u trećoj generaciji. Novi Smart ForTwo, međutim, ovog puta puno toga, čak 70 posto komponenti, dijeli s Renaultovim novim Twingom, što znači da su motor, mjenjač i pogon smješteni straga, ispod podnice prtljažnika. Novodizajnirani ForTwo ima brojne vizualne poveznice s prethodnikom, a iako je zadržao trometarsku duljinu (269,5 cm), ima 10 cm šire tragove kotača koje krije i šira karoserija.
Jednako nova unutrašnjost sada je osjetno prostranija, ugodnija i praktičnija nego prije, a prtljažnik osnovnog volumena od 190 litara moguće je povećati na ukupno 350 litara, ako na odgovarajući način podesite suvozačevo sjedalo. Testirani dvosjed opremljen je najbogatijim Proxy paketom koji sadrži sve - od automatske klime i dodirnog zaslona do kamere za vožnju unatrag.
ForTwo pokreće otprije poznat jednolitreni benzinski trocilindraš sa 71 KS koji je prikladan za gradsku vožnju, neovisno o tome što se podatak o ubrzanju s mjesta do 100 km/h od 14,4 sekunde i ne čini dojmljivim. Osim što je dovoljno brz, ForTwo je iznimno okretan - za napraviti puni krug treba samo 7,3 metra, što je gotovo metar i pol manje od prethodnika. Pritom do izražaja dolazi i podatniji ovjes koji bolje upija gradske neravnine.
Cijena novog Smarta ForTwo u Coupe izvedbi te s Proxy opremom i početnim benzinskim motorom iznosi 134.704 kune.
>> Okretan, zabavan i drugačiji gradski zvrk
>> Smart ForFour stvoren je za lako parkiranje, ali i prijevoz četvero ljudi
Kamera za voznju unatrag? Cemu? Otvoris prozor i napipas rukom ima li sto otraga :-)