NA TESTU

Privlačniji, prostraniji, udobniji i napredniji gradski dvosjed

20.06.2015.
u 16:24

ForTwo pokreće otprije poznat jednolitreni benzinski trocilindraš sa 71 KS koji je prikladan za gradsku vožnju

Sveprisutna ikona brojnih europskih metropola, često viđena i na ulicama hrvatskih gradova, odnedavno je dostupna u trećoj generaciji. Novi Smart ForTwo, međutim, ovog puta puno toga, čak 70 posto komponenti, dijeli s Renaultovim novim Twingom, što znači da su motor, mjenjač i pogon smješteni straga, ispod podnice prtljažnika. Novodizajnirani ForTwo ima brojne vizualne poveznice s prethodnikom, a iako je zadržao trometarsku duljinu (269,5 cm), ima 10 cm šire tragove kotača koje krije i šira karoserija.

Jednako nova unutrašnjost sada je osjetno prostranija, ugodnija i praktičnija nego prije, a prtljažnik osnovnog volumena od 190 litara moguće je povećati na ukupno 350 litara, ako na odgovarajući način podesite suvozačevo sjedalo. Testirani dvosjed opremljen je najbogatijim Proxy paketom koji sadrži sve - od automatske klime i dodirnog zaslona do kamere za vožnju unatrag.

ForTwo pokreće otprije poznat jednolitreni benzinski trocilindraš sa 71 KS koji je prikladan za gradsku vožnju, neovisno o tome što se podatak o ubrzanju s mjesta do 100 km/h od 14,4 sekunde i ne čini dojmljivim. Osim što je dovoljno brz, ForTwo je iznimno okretan - za napraviti puni krug treba samo 7,3 metra, što je gotovo metar i pol manje od prethodnika. Pritom do izražaja dolazi i podatniji ovjes koji bolje upija gradske neravnine.

Cijena novog Smarta ForTwo u Coupe izvedbi te s Proxy opremom i početnim benzinskim motorom iznosi 134.704 kune.

>> Okretan, zabavan i drugačiji gradski zvrk

>> Smart ForFour stvoren je za lako parkiranje, ali i prijevoz četvero ljudi

Komentara 6

SC
sasa.curcic1
10:39 21.06.2015.

Kamera za voznju unatrag? Cemu? Otvoris prozor i napipas rukom ima li sto otraga :-)

Avatar comparator
comparator
21:08 20.06.2015.

Kamera za vožnju unatrag ? Vozilo je izuzetno zakasnilo jer je parking označen i vrijedi jednako za sve velićine osobnih vozila jednako.Za tu cijenu dobije se dvadeset posto bolji automobil i metar i dvadeset centimetara duži pa k tome ii sigurniji auto. Ne razumijem zašto je tako skup kad je na glasu kao vozilo s lošim motorom. Mala potrošnja i nije tako mala a ne vidim nikakve prednosti što u takvom vozilu čovjek nemože povesti društvo na party. Čak nije pogodan za voziti djecu jer bi to bio izuzetni rizik. OK. dobar je za šminkere ali ne vrijedi toliko love ,čak ni poja te cijene.

GL
globalsolutions
01:19 23.06.2015.

Izrazito skupa kosilica!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije