Honda je zadnji put ponudila karavanski Civic u šestoj generaciji svog kompakta (aktualna je 9. generacija), a uspjeh u Europi nije bio naročit. U Hrvatskoj je, pak, bio prava rijetkost. Honda s novim Civic Tourerom ima drugačije planove, a koliko Japanci vjeruju u svoj karavan pokazuje i što u britanskom prvenstvu turističkih automobila (BTCC) nastupa Civic Tourer umjesto sportskog hatcha. I pobjeđuje.
Karavanski Civic pravi je obiteljski automobil 23,5 cm dulji od peterovratnog modela (ukupno 453,5 cm) i najprostraniji u klasi, u kojoj se proizvođači natječu tko će ponuditi veći prtljažnik. Civic Tourer nudi 624, Octavia Combi i Peugeot 308 SW 610, a Golf Variant 605 litara. Ali, Civic Tourer nije samo najprostraniji već je i najpraktičniji u segmentu zbog čarobnih stražnjih sjedala kojima se jednim potezom nasloni mogu oboriti u razinu prtljažnika te tako osloboditi prostor od 1668 litara.
Vrlo izravan upravljač i odlično podešen ovjes vozaču pružaju puno zadovoljstva u vožnji Civic Tourera, dok novi 1,6-litreni dizelski motor od 120 KS radi kao uglađena urica, vrlo mirno i bez buke, a zbog okretnog momenta od čak 300 Nm vozi se ugodno od niskih okretaja. U bilo kojem režimu vožnje potrošnja neće biti viša od 6,5 litara. Želite li biti štedljivi na otvorenoj cesti bez problema možete voziti i s potrošnjom ispod 5 l/100 km. Prosjek nam je bio 5,8 l/100 km.
Jedina prava mana je cijena, koja nije mala, ali treba imati na umu da se za nju nudi konkretan automobil s odličnim i štedljivim dizelskim motorom. Tko si može priuštiti, neće pogriješiti. Odlično opremljena verzija Sport stoji 189.990 kuna, a početna verzija Tourera s 1,8 benzincem od 142 KS košta 172.000 kuna.
>> Obiteljska krstarica u koju stane baš sve što poželite
>> Prvak prostranosti sa 610 litara prtljažnika