Mazdin 90. rođendan obilježit će, uz ostalo, lansiranje nove Mazde5. No, ovaj jednovolumen u Hrvatsku ipak neće stići u slavljeničkoj godini, već početkom 2011. godine. U svakom slučaju, vrijedi ga čekati, jer valovite bočne stijenke i snižena silueta - sudeći po fotografijama - izgledaju odlično. Dinamičan dizajn dodatno je naglašen neobičnim bočnim linijama koje će se, uvjereni smo, mahom svidjeti mlađima. Ovakav sportski izgled baš i nije uobičajen u tipično obiteljskom segmentu, pa je Mazdin iskorak tim upečatljiviji.
Svjež dizajn prešao je i na svjetla te masku vozila. Novitet donosi i nove, kvalitetnije materijale u interijeru. No, nije sve ostalo samo na izgledu. Inženjeri su se potrudili olakšati korištenje nove Mazde5. Pomaci se vide u dostupnijem rasporedu informacija na instrumentnoj ploči, boljoj preglednosti, lakšem parkiranju, širim sjedalima, jednostavnijem telefoniranju i podešavanju sjedala...
Naslon drugog reda sjedala može se podešavati. Treći red sjedala lakše se sklapa u podnicu, te se lakše vadi iz nje. U konfiguraciji s pet sjedala Mazda5 iza velikih, električnih stražnjih vrata, nudi i 788 litara prtljažnog prostora. Spusti li se i drugi red sjedala, otvara se prostor zapremine 1485 litara. Prostor za noge putnika u drugom i trećem redu sjedala ujedno je najizdašniji u segmentu. Zahvaljujući boljoj izolaciji, u kabinu dopire oko 10 posto manje buke nego u prethodnoj Mazdi5. Automobil je zadržao dvoja bočna klizna vrata, a nove su komponente ovjesa i upravljačkog sustava.