U Funderbeamovu kampanju Aspida je krajem lipnja krenula sa skromnim ciljem, očekujući 100.000 eura, no taj je iznos s početkom kampanje vrlo brzo premašen. Tijekom mjesec dana, 99 investitora od čega više od polovica iz inozemstva, uložilo je u hrvatski start up u kojemu su prepoznali veliki potencijal za globalnu ekspanziju.
“Upravo smo za to i prikupljali novac, kako bismo s lokalnog tržišta, onoga Hrvatske i okolnih zemalja, imali mogućnost izaći na veće tržište, jer smatramo da oba naša proizvoda Izzy tipkovnica i TVizzy kojim prenosimo ključne trenutke Hrvatski Telekom HNL-e putem notifikacija, imaju šansu na globalnoj razini.” kaže Marin Erceg direktor i osnivač Aspide.
Vodeći investitor u Funderbeamu je Jadran Kapital, koji je i do sada ulagao u Aspidu te im osigurao prva sredstva još 2015. kako bi se iz ideje krenulo u programiranje aplikacije Izzy. Kroz Funderbeam mnogi su manji ulagači i pojedinci imali mogućnost uložiti od 100 eura na više, a po veličini uloženog iznosa, odmah nakon Jadran Kapitala su upravo pojedinci - jedan iz Hrvatske s 15,000 eura i drugi iz Njemačke s 13,000 eura.
Aspida na tržištu ima već 30 aplikacija pod brendom Izzy, novom platformom za digitalni marketing, a s funkcijama za korisnike koje omogućuju bolje, zabavnije i interaktivnije korištenje tipkovnica mobilnih uređaja. Drugi brend Aspide je TVizzy koji je lansiran u partnerstvu s Hrvatskim Telekomom, riječ je o prvoj aplikaciji u svijetu koja se bavi videonotifikacijama (razvijena i mogućnost pregleda u zaključanom ekranu što je svjetska inovacija), a pokriva ključne trenutke hrvatskog nogometa.
Funderbeam je platforma za prikupljanje kapitala na kojoj ulagatelji odmah nakon inicijalne faze ulaganja mogu trgovati svojim udjelima zahvaljujući inovativnom sustavu temeljenom na bitcoin tehnologiji.