OPELOV BESTSELER

Stigla nova Corsa, dinamičnija i s novim jednolitrenim motorom

Opel Corsa
Foto: Opel
1/9
09.07.2014.
u 10:35

Peta generacija službeno će biti predstavljena u Parizu u listopadu

Opel je danas i službeno predstavio novu Corsu. Peta generacija gradskog bestselera ima novu šasiju, novi vanjskih dizajn, novi interijer, novi jednolitreni motor, a službeno će biti predstavljena u listopadu, na auto-salonu u Parizu.

Auto izvana izgleda nešto dinamičnije, s niže položenim trapezoidnim usisnikom zraka, no zadržan je osnovni oblik četvrte generacije. Dizajn C-nosača na trovratnoj verziji pomalo podsjeća na manji Adam. U unutrašnjosti se ističe sustav IntelliLink sa 7-inčnim dodirnim zaslonom na središnjoj konzoli. Sustav je kompatibilan s Appleovim i Android-uređajima te se njime može upravljati glasom. Moguće je koristiti i Bluetooth i Siri Eyes Free.

Što se tiče ponude motora, ističe se novorazvijeni trocilindrični jednolitreni ECOTEC turbak, koji zadovoljava standarde Euro 6 o ispušnim plinovima. Dolazi u dvije verzije s 90, odnosno 115 konjskih snaga, a opremljen je tehnologijom Start/Stop te dolazi u kombinaciji s novim šestbrzinskim ručnim mjenjačima. Tu su i novi 1,4-litreni turbak od 100 KS te atmosferci od 1,2 i 1,4 litre. Dizelaši od 1,3 litre sada zadovoljavaju standarde Euro 6 te dolaze u izvedbama s 75 i 95 konjskih snaga.

Opel nudi i novu generaciju šestbrzinskih automatskih mjenjača, kao i potpuno novi automatizirani ručni mjenjač Easytronic 3.0. Zasad nema informacija o cijeni.

Foto: Opel

>> Isprobali smo prototip pete generacije Corse

>> Poželjna plinska opcija za zahtjevne gradske rute

Ključne riječi

Komentara 5

Avatar dr. Evil
dr. Evil
13:33 09.07.2014.

prednji kraj joj je previše nakošen prema dole (slično kao Kia), ostalo bolje nego na prethodnoj ali ništa posebno...za koji mjesec stiže nova Astra, pa da onda vidimo...

DU
Deleted user
11:09 09.07.2014.

Kad čitam performanse i kad vidim ovu fluidnost karoserije odmah se sjetim prekrasnog obiteljskog vozila budućnosti kojeg smo zvali Yugo GV 55, koji je bio puno napredniji od ovog gore sa jednim cilindrom.

DU
Deleted user
11:11 09.07.2014.

Kad bi ugradili motor iz kosilice razgovarali bi o mrcini od auta.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije