Suzuki ove godine obilježava 100. obljetnicu. Tvrtku Suzuki Loom Manufacturing Company 15. ožujka 1920. godine osnovao je Michio Suzuki. Od tada, Suzuki je poslovanje s tkalačkih strojeva, koje je u početku proizvodio, proširio na motocikle, automobile, vanbrodske motore i četverocikle, prilagođavajući se trendovima, ali i globalnom te pojedinim tržištima. Na hrvatskom tržištu upravo je Suzukijeva Vitara automobil za kojim posegne najveći broj privatnih kupaca novih automobila.
Nakon što je 1954. promijenio ime u Suzuki Motor Co. Ltd., Suzuki je na tržište izbacio Suzulight, prvo mini vozilo masovne proizvodnje u Japanu. Tvrtka je naziv 1990. promijenila u Suzuki Motor Corporation, kako bi se bolje prilagodila širenju poslovanja i globalizaciji. Tijekom prvog stoljeća poslovanja, kao i sve druge dugovječne tvrtke, Suzuki je prošao kroz brojne krize, uspone i padove. Izrastao je u globalnu kompaniju u kojoj i danas na umu imaju riječi osnivača.
Ako klijent nešto treba, napravite što god je potrebno da odgovorimo na njegov zahtjev. Sve možemo postići ako naporno radimo – izjavio je Michio Suzuki.
Suzuki ove godine kreće u svoje novo stoljeće, a današnje vodstvo tvrtke tom prilikom podsjeća na filozofiju osnivača, na usmjerenost na klijente, odnosno vozače. U skladu s trendovima, svi Suzukijevi modeli koje ove godine izlaze na tržište bit će s hibridnim pogonom.