Indeks transparentnosti tržišta rabljenih automobila u Europi Hrvatsku je svrstao na 15. mjesto. Naime, platforma za izvještavanje o povijesti vozila carVertical provela je istraživanje kako bi identificirala države u kojima je kupnja rabljenog automobila najrizičnija. Istraživanje se temelji na stvarnim izvješćima o automobilima koje su kupci carVerticala kupili tijekom razdoblja od 12 mjeseci.
Prema tom istraživanju, tržište rabljenih automobila u Zapadnoj Europi transparentnije je nego ono u istočnoj. Ujedinjeno Kraljevstvo najtransparentnija je zemlja, od analizirane 23. Njemačka je na 2. mjestu s 12,6 posto vozila s vraćenom kilometražom i 21,3% oštećenih vozila. Iako je Njemačka najveći proizvođač automobila u Europi, 26,8% rabljenih automobila u tu se zemlju uvozi iz inozemstva. Srednjoeuropske zemlje poput Hrvatske, Češke, Mađarske i Slovačke nalaze se u sredini indeksa transparentnosti tržišta. Imaju visok postotak uvezenih, kao i veliki broj oštećenih vozila. Najmutnije je tržište u Latviji, gdje 23,6 posto svih vozila provjerenih na carVerticalu ima vraćenu kilometražu.
Većina automobila na istoku uvozi se iz zemalja poput Njemačke, Francuske ili Italije. Kada govorimo o transparentnosti tržišta rabljenih automobila, u Hrvatskoj je situacija puno bolja nego u većini istočnoeuropskih zemalja, ali daleko zaostaje za zapadom. Jedan od 10 automobila u Hrvatskoj ima vraćenu kilometražu, prosječan broj vraćenih kilometara je 43.913. Jasno je da je kupac auto s vraćenom kilometražom preplatio, a imat će i poteškoća s njegovim održavanjem.