Putničke izvedenice dostavnjaka vrlo su praktični i prostrani automobili i zapravo je pomalo čudno zbog čega u Hrvatskoj nisu bolje prodavani. Da zainteresiranost postoji dokazuje zanimanje mnogih vozača za testni Dacia Dokker 1,5 dCi Laureate, najopremljeniji top model sa 90 KS snažnim dizelskim motorom. Kangoo i Berlingo su vrlo popularni, a Dokker je osjetno jeftiniji.
Ovako opremljen prvenstveno je namijenjen obitelji, ali i obrtnicima kojima treba putnički auto sa 800 litara prtljažnika koji se može proširiti do čak 3000 litara. Dvoja stražnja klizna vrata znati će cijeniti svi, od roditelja do putnika na prostranoj stražnjoj klupi.
Plastika u unutrašnjosti nije gumirana, ali nije ni najjeftinija, čak je i dvobojna i napravljena je da traje. Dašak luksuza daje MEDIA NAV multimedijski sustav sa 7-inčnim ekranom osjetljivim na dodir sa navigacijskim sustavom (doplata 2800 kuna).
Ergonomija i položaj za upravljačem je zapravo vrlo ugodan, sve je logično i svome mjestu, osim trube koja je kao u Renaultima smještena na poluzi pokazivača smjera. Preglednost je solidna, prigovor ide samo okvirima dvokrilnih stražnjih vrata. Svakako je preporuka doplatiti stražnje parkirne senzore (1500 kuna).
Za ovu klasu automobila vozne osobine su vrlo dobre. Ne treba očekivati čuda, ali na autocesti se putuje ugodno i tiho pa i na velikim brzinama. ESP je na listi doplata, stoji 1900 kuna.
Odličan posao ispod poklopca motora radi Renaultov poznati 1,5-litreni dCi sa 90 KS. Miran je i tih u radu, a solidno vuče nemali automobil (162 km/h, 13,6 s do stotke). I što je najvažnije malo troši. Prosječno ispod 6 l/100 km, dok na otvorenoj cesti može i ispod 5.
Cijena s dodatnom opremo je 120.050 kuna, što je daleko najjeftinije u segmentu.
>> Ovo su najjeftiniji auti s dodirnim zaslonom