Svjetla na automobilu danju više niste obavezni upaliti jer u nedjelju je nastupilo ljetno računanje vremena. No savjetujemo da naviku paljenja svjetala pri svakom sjedanju u automobil ipak zadržite, jer s upaljenim svjetlima automobil je i danju puno uočljiviji.
Sigurnost nema cijenu, a ako se baš ‘'hvatate'’ za neznatno veću potrošnju goriva i potrebu češćeg mijenjanja žaruljica, razmislite ponovno – troškovi koji nastanu zbog prometne nesreće puno su veći, a o cijeni ljudskog života da ne govorimo.
S ljetnim računanjem vremena, odnosno s višim temperaturama zraka, vrijeme je i za ‘'proljetno pospremanje'’ automobila. Zimske gume vjerojatno ste već zamijenili ljetnima. Ako niste, svakako to učinite. Također, prekontrolirajte vitalne dijelove automobila, kako biste na vrijeme uočili nedostatak ili kvar te spriječili veće probleme i troškove.
Mnogi serviseri nude besplatne kontrole automobila, a neke stvari možete odraditi i sami. Prvenstveno, sami možete detaljno oprati automobil, kako izvana, tako i iznutra. Oslobodite ga ostataka soli i provjerite je li se negdje počela stvarati hrđa. Interijer lišite naslaga prašine te stakla operite s unutrašnje strane, kako biste uklonili masnoću. Također, provjerite razinu tekućina i dolijte ih ako je potrebno. Prije svega, potrebno je provjeriti u kakvu se stanju nalazi ulje u motoru. Ako ga treba promijeniti, obavezno promijenite i filtar.
Ne zaboravite ni na antifriz, odnosno rashladnu tekućinu, kočnu tekućinu te na sredstvo za pranje stakala. Više nije potrebno koristiti zimske tekućine, ali ne preporučujemo ni čistu vodu jer ona ne čisti dovoljno dobro.
Akumulatoru treba posvetiti posebnu pozornost. Kleme moraju biti čiste, ali i dovoljno zategnute kako se struja ne bi prekidala. Polovi akumulatora smiju se čistiti tek kad se skinu kleme, a prvo se skida klema s negativnog, a zatim s pozitivnog pola.
Za čišćenje možete koristiti žičanu četku i brusni papir. Kleme se vraćaju na akumulator obrnutim redom. Također, možete otvarati poklopce ćelija i provjeriti razinu elektrolita u njima. Ne smije se dogoditi da ćelije budu suhe, a sami slobodno dolijte destilirane vode. Ista razina elektrolita trebala bi biti u svim ćelijama akumulatora.
Sigurnost nema cijenu, a ako se baš ‘\'hvatate\'’ za neznatno veću potrošnju goriva i potrebu češćeg mijenjanja žaruljica,\"\" razmislite ponovno\"\" _______________________________________________ Potrosnja goriva je ista jer sa svjetlima ne mozete iskljuciti vas generator, alternator. Zaruljice kao upaljene imaju duzi vijek trajanja jer nit je elasticnija i nije podlozna stresu.