Trendovi

Tehnolideri u lovu na korisnike i utjecaj

Mark Zuckerberg
Foto: STEPHEN LAM/REUTERS/PIXSELL
1/3
05.07.2018.
u 19:57

Instagram i Snapcaht vode bitku za korisnike tako što u svoje aplikacije neprestano uvode nove mogućnosti. Apple i Samsung su se nagodili. Facebook, Google i Microsoft rade na novim proizvodima

1. Instagram uvodi video chat i mogućnost ugradnje glazbe u story

Instagram je u posljednje vrijeme posebno poradio na novitetima. Nakon što je nedavno predstavljen novi feature – IGTV mogućnost objave jednosatnog videouratka nisu stali. Odmah su najavili novu novost grupni video razgovor, a posljednje što su najavili jest da će uskoro svi imati mogućnost dodavanja glazbe u ‘priče’. Naime, stories ili priče imaju već 400 milijuna dnevnih korisnika diljem svijeta i sve su popularnije. Sada planiraju te kratke priče koje traju na profilu 24 sata dodatno obogatiti glazbom koju će korisnici moći birati direktno pri objavi priča. Za sada, u testnoj fazi, tek nekoliko zemalja ima tu mogućnost, a uskoro će se proširiti na sve korisnike kojih ima milijardu.

2. Snap korisnike planira osvojiti igrama

Snapchat, nekoć prva online platforma za tinejdžere koja ubrzano gubi bitku s Instagramom odlučila je pokušati zaustaviti trend usmjeravanjem na igre. Navodno za jesen spremaju posebnu platformu za koju se još točno ne zna hoće li biti samostalna ili će joj se morati pristupati kroz Snapchat te koja će nuditi niz igara. Snapcaht je nedavno uveo i igranje igara unutar Snapchat aplikacije odnosno fotofeaturea, no nove igre trebale bi biti ozbiljnije i konkretnije. Snapchat svakako mora nešto poduzeti jer trenutačno ima dvostruko manje korisnika od Instagrama. Istina, Instagram se lijepo poslužio inovacijama Snapchata i preradio ih za svoje korisnike. No, činjenica da su ukrali ideju nije naštetila Instagramu, dapače, učinila ga je popularnijim. 


3. Dorsey potpuno reorganizira Twitter

Jack Dorsey jedna od suosnivača Twittera koji se prihvatio i njegova vođenja muku muči s istrebljivanjem fake newsa. Iako su posljednji rezultati pokazali da je tvrtka po pitanju korisnika stabilna, to ne zadovoljava Dorseyjeve apetite. Svojim osebujnim vođenjem uspio je tijekom godine otjerati niz direktora, a proteklog tjedna i Ed Ho, potpredsjednik za proizvode odstupio je s dužnosti. Navodno to nema veze s Dorseyjevom najavom potpune reorganizacije tvrtke. A Dorsey je odlučio da će Twitter sada imati niz funkcionalnih timova, koji bi trebali pojednostaviti način poslovanja i biti kreativniji. Moramo nastaviti biti relevantni i važni za cijeli svijet, kazao je Dorsey, naravno putem tvita.

4. Apple i Samsung okončali sedmogodišnji prijepor oko patenta

Nakon sedam godina navlačenja, Apple i Samsung konačno su završili sudski spor u kojem je Apple tužio Samsung za kopiranje njihovih iPhoneova. Nagodili su se, no podsjetimo Apple je Samsung prvi put tužio još 2011., a taj su spor dobili godinu dana kasnije. U sljedećih šest godina, Samsung se neprekidno žalio na presudu, a sada su se nagodili. Detalji nagodbe nisu poznati.

5. Microsoft radi na sustavima naplate u trgovinama

Microsoft radi na autonomnim sustavima za naplatu koji bi mogli pomoći prodavačima da se natječu s Amazonovim blagajničkim trgovinama.

Kako piše Reuters, da se Microsoft spaja fotoaparate na kolica za kupnju kako bi se pratile kupnje dok korisnici šetaju trgovinama. Amazon Go sustav zahtijeva da se na stropovima instaliraju stotine kamera. Postavljanje fotoaparata Microsoft moglo bi biti isplativije.

6. Google investirao u operativni sustav koji će Assistanta staviti u ‘glupe’ mobitele

Google je investirao 22 milijuna dolara u KaiOS tvrtku koja pakira operativni sustav za takozvane feature mobitele, Tako će Google moći sa svojim proizvodima poput Karti, YouTubea i Assistanta ući na tržište manje pametnih mobitela koji su mahom prisutni u zemljama u razvoju.

7. Facebook ima novi patent koji radi sve ono što ne bi smio

Facebook ima novi patent za analizu pregleda emitiranog sadržaja temeljena na snimci ambijentalnog zvuka. Pomoću nove tehnologije Facebook bi mogao korištenjem nečujnog signala aktivirati mikrofone pametnih uređaja te sakupljati dodatne informacije potrebne za njihovu glavnu aktivnost - ciljani marketing. Tehnologija bi mogla omogućiti Facebooku da prepozna kada i koliko dugo gledamo oglase te to poslati Facebooku na daljnju analizu. 

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije