Je li novi Polo ustvari umanjeni Golf pitanje je koje će se mnogima još dugo nametati. Neupitno je da je Volkswagen sa šestom generacijom Pola ponovno napravio izvrstan posao.
Prije svega, povećao mu je dimenzije, kako one na raspolaganju putnicima u kabini, tako i prtljažnika koji je narastao na pohvalnu 351 litru. Sjetimo se da je peta generacija Golfa, koju smo prije 15 godina podvrgnuli i maraton testu na 100.000 kilometara, imala 350 litara. Pomlađen dizajn Polu će osigurati popularnost i dugovječnost. Zatim, tu je i kvaliteta izrade koja je na testnom, srednjem Comfort paketu opreme skoro pa vrhunska. Završna je obrada na zavidnoj razini, automobil djeluje vrlo čvrsto.
Govorimo li o položaju za upravljačem, svidjelo nam se kako je testni model imao ukomponiran središnji ekran, osjetljiv na dodir, u cjelinu s instrumentnom pločom direktno ispred vozača. Time je dobiven dojam širine, bez nepotrebnog isticanja središnjeg dijela.
Vozaču su na raspolaganju brojne funkcije, što osnovne, što dodatne opreme testnog primjerka. S obzirom da Polo nije u osnovi zamišljen kao sportski model, u kombinaciji s jednolitrenim TSI motorom od 95 KS poželjna je roba. Motor na vozača djeluje vrlo opušteno te nimalo ne tjera na neprimjereno pritiskanje papučice gasa. Štoviše, više tjera na to da se natječete sami sa sobom (i Polom) koliko malo možete potrošiti. Tijekom više od 600 testih kilometara, uz (malo) pažnje trošili smo pet litara na 100 km mješovite vožnje.
Dobar i precizan mjenjač, vrlo dobro odmjeren upravlječ te ovjes, kao i jako dobra zvučna izolacija samo poboljšavaju ukupan dojam. Sve zajedno potvrđuje početnu tezu - izvrstan posao! Iako Polo starta od 98.343 kune, uz početni benzinac od 75 KS i Trendline paket opreme, snažniji testni i bolje opremljen model stoji od 111.510 kn. Tu su i doplate za metalik boju, app connect, climatronic, 15-colne alu-kotače, ACC, paket ‘svjetlo i vidljivost’ te multimedijski i audiopaket, što cijenu podiže na 135.262 kune.
Urus, Jetta... Pogledajte najveće novitete detroitskog sajma automobila:
Za 100.000 se dobije "osnovni" Hyundai I 30, osnovni stavljam pod navodnike jer ima bogatu opremu od koje boli glava u odnosu na ovog okijaštrenog malog osnovnog Pola i sa normalnim benzincem koji nije mlinac za kavu kao ovaj VW motorić za mopede. Usput je I 30 za klasu iznad ove VW dječije kutijice i sa garancijom od 5 godina! Ovo je precijenjeni njemački bljak proizvod!