Odlična prostranost zbog robusne kutijaste karoserije unatoč dužini od samo 415,6 cm, potentni i štedljivi motori, praktičnost, vrlo dobra vozna svojstva bez obzira na 17 cm odstojanja od tla i lepršav originalan dizajn čini se kao u sridu pogođena kombinacija prvog auta nastalog u suradnji s Opelom (Crossland X), otkad je francuski PSA preuzeo njemačku marku. Čini se da su Francuzi profitirali od toga pa C3 Aircross djeluje njemački čvrsto, čvršći od ostalih Citroena, dok je udobnost i dalje na visokoj razini.
Testirali smo top verziju s poznatim 1,6 HDi turbodizelašem sa 120 KS uparenim sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem i najbogatijim paketom opreme Shine (150.971 kn). Uz još 40.000 kn dodatne opreme testni je primjerak pravi luksuzni auto koji ima i grip control (3900 kn), svojevrsnu zamjenu za 4x4 pogon koji nije u ponudi.
Grip control uz Hill Assist Descent sustav ima 5 programa odabira vrste podloge i pomoć pri spuštanju na strminama. Nije to ni blizu pravog 4x4 pogona, ali dobro dođe na blažem makadamu, blatu, pijesku pa i snijegu. Provjereni 120 KS i 300 Nm snažan dizelaš zaista je moćan u svim režimima vožnje, a istovremeno štedljiv - izmjerili smo prosječne 6,2 l/100 km. Dakako, ovakav automobil nije za jurnjavu zavojitom cestom, ali C3 Aircross je sasvim ugodan vozački automobil s udobnim ovjesom.
Velika je prednost malih SUV-ova njihova jednovolumenska prostranost pa i C3 Aircross nudi vrlo dobar komfor za dva odrasla putnika na stražnjoj klupi (sprijeda je očekivano raskošno) te prtljažnik od 410 litara, što je više nego kod mnogih kompakata. Početna cijena C3 Aircrossa s 82 benzinske konjske snage i sa solidnom Live opremom (klima-uređaj) iznosi 110.767 kuna.
Pogledajte koliko vrijede vozačke dozvole i kada ih trebate zamijeniti:
150.000 kn za ovo???