TIGUAN

Testirali smo drugu generaciju Volkswagenova SUV-a - veći, tehnički savršeniji i luksuzniji

VW Tiguan
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
1/7
21.08.2016.
u 15:48

Odličnom opremom, kvalitetom izrade i voznim osobinama novi Tiguan pretendira na mjesto predvodnika segmenta

Druga generacija Volkswagenova SUV modela od prethodnog je Tiguana robusnija i prostranija. Cjenovno se od prethodnika nije puno odmaknuo, no naprednom tehnologijom, boljom opremom i profinjenijim izgledom svakako jest. Od prve je generacije i šest centimetara veći - izdužio se na ukupno 448,6 cm - što se najviše osjeti na stražnjoj klupi, gdje putnici imaju više prostora za noge.

Interijer se može pohvaliti uzornom ergonomijom i odličnom kvalitetom izrade i materijala, ali u kabini i dalje dominira tradicionalan dizajn. Zanimljiv detalj koji se proteže kroz sve pakete opreme uzdužno je pomična stražnja klupa, zahvaljujući kojoj prtljažnik (dok je svih pet putnika u vozilu) može primiti 615 litara. Spuste li se u potpunosti nasloni stražnje klupe, prima 1655 litara prtljage, što je povećanje od 145 litara u odnosu na prošli model.

Foto: Slavko Midžor/PIXSELL

Foto: Slavko Midžor/PIXSELL

Već početna oprema između ostalog uključuje sustav nadzora okoline, potporu za zadržavanje automobila u voznom traku, 17-inčne kotače od lakog metala i stražnja svjetla u LED tehnologiji. Testni primjerak u bogatijem je Comfortline paketu (uz nekoliko opcijskih elemenata) donio i LED prednja svjetla, el. otvaranje prtljažnika, automatski 3-zonski klima-uređaj, 18-inčne alu naplatke, multimedijski sustav s 8-inčnim dodirnim ekranom...

Isprobani 2,0-litreni TDI dizelaš od 150 konja uparen je s preciznim 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Do stotke Tiguan potjera za 9,3 sekunde, a maksimum mu je na 204 km/h. Tijekom testa trošio je prosječnih 6,3 l/100 km. Tiguan u vožnji oduševljava lakoćom upravljanja, agilnošću i udobnošću. U voznom smislu, to je zaista odličan automobil. Dozvoljava i dinamičnije manevre, a s jednakom lakoćom upija neravnine na prometnicama i izvan njih. Pogon je ovdje na prednje kotače, a u ponudi je i 4Motion pogon na sva četiri kotača. Elektromehanički servo upravljač direktan je i precizan. Cijena je testnog primjerka 274.208 kn, a početni 2,0 TDI model sa 115 konja stoji od 188.906 kuna.

>> Škoda je i dalje kraljica prostora, Dacia nudi najviše za uložen novac

Komentara 2

BU
BubyZG
20:50 21.08.2016.

Je l' ima ispravan ključ za daljinsko otključavanje ili ga treba vezati lancem za drvo, k'o bicikl ?

DU
Deleted user
10:21 23.08.2016.

ruzan..

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije