Hyundaijev kompaktni SUV s novom je generacijom vratio staro ime, pa se više ne zove ix35 nego (opet) Tucson. Ovaj korejski model u Hrvatskoj je već našao mnoge poklonike, a očekujemo da će u novom izdanju dodatno učvrstiti poziciju na tržištu, jer poboljšanja su očita na mnogim područjima.
Prije svega, automobil sada izgleda mnogo bolje, modernije i dinamičnije. Dizajn interijera malo kaska za vanjštinom, no prostora ima dovoljno, a ugodan je i povišeni položaj sjedenja. Instrumentna ploča je pregledan a i informativna, kao i središnji 7-inčni dodirni ekran. U novom izdanju Tucson je duži i širi, a tri cm veći mu je i razmak među osovinama. Sada je Tucson 447,5 cm dug.
Dvolitreni dizelaš od 185 konjskih snaga nema nikakvih problema s pokretanjem više od 1,6 tona teškog i povišenog automobila. Isprobani je Tucson startan i agilan, a motor je elastičan i uglađen. Ovjes je poboljšan, upravljač direktniji. Tucson dolazi na novoj platformi. U vožnji je upravljiv, s lakoćom se dinamičnijim ritmom vozi i po zavojitoj cesti.
Novi Tucson cjenovno starta od 159.990 kuna, a testirani je primjerak - osim najsnažnijeg motora, odličnog automatskog mjenjača i 4WD pogona - donio i najbogatiju opremu. Stoga stoji 309.990 kuna.
>> Hyundai najavio crossover na temelju modela i20
>> Korejski kompaktni SUV još je robusniji i među najvećima u segmentu
ovi korejski dizajneri se ubili od kopiranja...