Peta generacija Ford Mondea bit će pokazana u Parizu, godinu dana nakon predstavljanja koncepta Evos, na čijem se dizajnu temelji, i devet mjeseci nakon premijere u Detroitu. Karakterizira je nova velika šesterokutna rešetka hladnjaka, kakvu je dobila i redizajnirana Fiesta. S tim usisnikom zraka Mondeo neodoljivo podsjeća na modele Aston Martina.
Mondeo je, baš kao i Focus, postao globalni automobil i u istom će se obliku prodavati i na ostalim kontinentima. Dio je to strategije "One Ford" (Jedan Ford), koja nastoji globalizirati automobile tog proizvođača.
Novi Ford Mondeo dug je 486 centimetara, a tri je cm uži od prethodnika kojem su mnogi zamjerali pretjeranu širinu. Međuosovinski razmak ostao je raskošan, dug je 285 centimetara, pa se očekuje da će Mondeo i dalje biti komforan i prostran putnički automobil.
Zanimljivo, tako velik automobil s masom od tonu i pol pokretat će maleni jednolitreni trocilindrični benzinski motor pojačan turbopunjačem koji razvija 125 konjskih snaga i 170 Nm okretnog momenta (i do 200 Nm u "overboost" modu). Bit će to početni motor za Mondeo, a informacije o ostalim motorima iz palete Ford još nije objavio, kao ni cijenu Mondea. Još nije poznato kada će početi prodaja u Hrvatskoj.
Motor 1 litra, tri cilindra, 125 konja. .... jeb...ote kako su to uspjeli napravit?