peta generacija

Tonu i pol teškog Mondea pokreće 1-litreni motor s tri cilindra

'Mondeo02_nnn_aut_060912'
ford
12.09.2012.
u 13:15

Privlačan automobil globalni je projekt i jednako će izgledati i u Europi i u Americi

Peta generacija Ford Mondea bit će pokazana u Parizu, godinu dana nakon predstavljanja koncepta Evos, na čijem se dizajnu temelji, i devet mjeseci nakon premijere u Detroitu. Karakterizira je nova velika šesterokutna rešetka hladnjaka, kakvu je dobila i redizajnirana Fiesta. S tim usisnikom zraka Mondeo neodoljivo podsjeća na modele Aston Martina.

Mondeo je, baš kao i Focus, postao globalni automobil i u istom će se obliku prodavati i na ostalim kontinentima. Dio je to strategije "One Ford" (Jedan Ford), koja nastoji globalizirati automobile tog proizvođača.

Novi Ford Mondeo dug je 486 centimetara, a tri je cm uži od prethodnika kojem su mnogi zamjerali pretjeranu širinu. Međuosovinski razmak ostao je raskošan, dug je 285 centimetara, pa se očekuje da će Mondeo i dalje biti komforan i prostran putnički automobil.

Zanimljivo, tako velik automobil s masom od tonu i pol pokretat će maleni jednolitreni trocilindrični benzinski motor pojačan turbopunjačem koji razvija 125 konjskih snaga i 170 Nm okretnog momenta (i do 200 Nm u "overboost" modu). Bit će to početni motor za Mondeo, a informacije o ostalim motorima iz palete Ford još nije objavio, kao ni cijenu Mondea. Još nije poznato kada će početi prodaja u Hrvatskoj.

Ključne riječi

Komentara 7

VO
vordag
13:44 12.09.2012.

Motor 1 litra, tri cilindra, 125 konja. .... jeb...ote kako su to uspjeli napravit?

Avatar flegmatik
flegmatik
13:54 13.09.2012.

12.09.2012. u 13:44h vordag je napisao/la: Motor 1 litra, tri cilindra, 125 konja. .... jeb...ote kako su to uspjeli napravit? ----------------------------------------------------- Na pokretnoj traci?

CR
crocro
13:28 12.09.2012.

Klasični gutač goriva na cesti. Masivan, skup za održavanje, a nisu vremena da bi se takav auto mogao održavati. Srednji sloj ga neće pretjerano kupovati jer njie za njihov džep. Ako nije za srednji sloj nije niti za osobe manje platežne moći. To znači da je za bogate. Ali bogati neće pretjerano kupovati takav auto koji je čista klasika, a vjerojatno je preskup a ne prati ga elegancija i dizajn. Maks amu je npr. kao kada som otvori usta. Bogataši će kupiti malo skupnji ali zato luksuzniji i vizualno kao i funkcionalno raskošniji automobil. Tako da ne bih rekao da će biti prodan u velikom broju primjeraka. Kada bi znao cijenu još bi mogao dvojiti, ali bolje je znati.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije