Najprodavaniji automobil na svijetu - Toyota Corolla - globalno je sinonim tradicije i pouzdanosti. No, nakon što smo Corollu isprobali u 1,4 D-4D izvedbi, taj nam je model - koji je tijekom 47 godina postojanja diljem svijeta prodan u više od 40 milijuna primjeraka - postao i sinonim za štedljivost. Testna Corolla s 1,4-litrenim D-4D turbodizelskim motorom od 90 konjskih snaga u prosjeku nam je tijekom testa trošila odličnih 5,1 l/100 km - bez da smo se posebno trudili voziti štedljivo. Agregat s common-rail sustavom izravnog ubrizgavanja oduševio nas je uglađenim i tihom radom, ali i agilnošću.
Štedljiv i agilan motor
Elastičan motor Corollu dobro potjera bez obzira na stupanj prijenosa u kojem se nalazi precizan 6-stupanjski ručni mjenjač. Smatramo ga odličnim izborom za japansku kompaktnu limuzinu. U novoj Toyotinoj postavi 11. generacija Corolle zapravo je limuzinska izvedba Aurisa. No, i takva Corolla je ostala Corolla dobro poznata po kvaliteti i pouzdanosti.
U automobilu sve ‘miriše’ na čvrstoću i trajnost, spojevi su precizni, materijali izdržljivi. U odnosu na prethodnicu, nova je Corolla osam centimetara duža, te ima deset cm duži međuosovinski razmak, što se najviše osjeti na stražnjoj klupi, koja nudi iznenađujuće puno mjesta za noge putnika. Prtljažnik sada prima 452 litre, što je dobar rezultat za ovu klasu. Sve ovo Corollu čini odličnim obiteljskim, ali i poslovnim automobilom.
Od 126.900 kuna
Trenutno je u Toyoti aktualna ponuda u kojoj Corolla 1,4 D-4D Terra stoji 126.900 kn, što - s obzirom na dobru već početnu opremljenost modela - daje odličan omjer uloženog i dobivenog.
>> Stigli su nam Auris Touring Sports i nova Corolla
>> Corollom po Mallorci, omiljenom ljetovalištu njemačkih turista
Foto: Goran Jakuš/PIXSELL
Velike "čestitke" fotografu koji je oštroumno izabrao pozadinu za prvu sliku.