DIGITALNE VJEŠTINE

Treća Škola budućnosti učenicima otvara vrata virtualnog svijeta i robota

Treće izdanje projekta Škola budućnosti
Foto: Nika Mokos/Inia Herenčić/ORQA
1/9
02.02.2023.
u 12:28

U trećem izdanju projekta Škola budućnosti više od 400 učitelja i 4000 učenika zakoračiti svijet umjetne inteligencije, robotike, dronova, interneta stvari  i proširene stvarnosti, a dolaze i 2 nova projekta

Krenula je nova sezona projekta Škola budućnosti u kojoj će više od 400 učitelja i 4000 učenika zakoračiti svijet umjetne inteligencije, robotike, dronova, interneta stvari (IoT)  i proširene stvarnosti (AR). “Napravili smo ogroman iskorak. Uz prisutnost u većem broju škola, čak više od 100 škola u odnosu na prošlu godinu, uveli smo i nova dva programa. Tako su, ove školske godine, uz umjetnu inteligenciju škole mogle još birati između programa Robotike, u sklopu kojeg učenici izrađuju hexapod robota za istraživanje Marsa te Greentech programa u sklopu kojeg uče kako koristiti tehnologiju u proizvodnji hrane, što je jedan od globalnih izazova. Riječ je o novom Stemi programu kojim želimo djecu više povezati s prirodom tako da će tu osim učenja o IoT tehnologiji biti i puno znanosti o podacima te učenja kako uzgojiti vlastite biljke“, ističe Marin Trošelj, osnivač i direktor tvrtke Stemi koja sudjeluje u organizaciji projekta.

Zahvaljujući hrvatskim startupima Orqa i Equinox, nova sezona projekta Škola budućnosti u hrvatske učionice donosi napredne tehnologije. S Equinoxom će se po prvi put školski prostor pretvoriti u virtualni muzej o budućnosti, koristeći tehnologiju proširene stvarnosti. Nalik ranije planetarno popularnoj igrici Pokemon Go, učenici će interaktirati s virtualnim likovima, odgovarati na njihova pitanja te pritom istraživati, a bit će i u mogućnosti osvajati vrijedne nagrade na kraju projekta.

Foto: stemi arhiva

“Naša misija, kao jednog od tehnoloških lidera u telekom industriji, je razvojem tehnologije i stvaranjem digitalnog društva svima pružiti jednake mogućnosti za učenje, stvaranje i napredak. Razvoj digitalnih vještina jedan je od glavnih fokusa našeg poslovanja i zbog toga s projektima poput Škole budućnosti nastojimo unaprijediti digitalizaciju društva, ali i sami učiti od mladih generacija. Dodatno, cilj nam je povećati interes žena za STEM i razvijati nove generacije tech liderica što će biti jedan od naših glavnih fokusa u novoj generaciji Škole budućnosti. Vjerujemo da će naši zaposlenici, a posebno zaposlenice, koji su mentori na ovom projektu i direktno rade s učenicima svojim primjerom, znanjem i poslovima kojima se bave inspirirati buduće generacije za poslove budućnosti”, objašnjava Ivan Skender iz A1 Hrvatska.

Na završnom će se eventu organizirati natjecanje za najmlađe u vožnji dronova. U sklopu pripreme za natjecanje, škole će dobiti simulator i kontroler tvrtke Orqa koja proizvodi trkaće dronove na kojima će učenici imati priliku dobro izbrusiti svoje vještine letenja prije samog događaja.

“Činjenica da projekt Škola budućnosti ulazi u svoje treće izdanje u ne samo rekordnim, već impresivnim i uzlaznim brojkama, pokazuje da postoji ogroman interes učenika i učitelja za najsuvremenijim tehnologijama i u današnjem obrazovnom sustavu. Također, ovaj projekt je savršen primjer što je sve moguće postići kada se udruže dvije IT platforme koje mijenjaju način na koji se uči i komunicira. S ponosom smo dio ovog projekta, koji unutar svog rastućeg ekosustava okuplja zajednicu koja stremi prema kreativnom i inovativnom“, izjavio je Izabel Jelenić, tehnički direktor Infobipa.

>> VIDEO: Dokumentarno - igrani film ''Žumberački uskoci''

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije