Prve fotografije šeste generacije Opel Corse nedavno su objavljene, a neke informacije zasad su poznate samo o električnoj izvedbi. Njemački proizvođač, naime, s novom će generacijom svoj gradski model prvi put ponuditi i s električnim pogonom. Štoviše, električna Corsa ima prednost prilikom predstavljanja ovog noviteta, okosnice marke Opel. Službena premijera trebala bi se odigrati na ovogodišnjem izdanju međunarodnog salona automobila u Frankfurtu, a više detalja o novoj Corsi trebalo bi biti poznato ovaj tjedan.
O benzinskim i dizelskim inačicama zasad se zna malo toga. Očekujemo motore snage između 75 i 130 konja. Razumljivo, vizualno će biti gotovo jednake električnoj Corsi, razlikovat će se tek u detaljima. Primjerice, poklopac spremnika goriva odnosno utičnice bit će na različitim stranama vozila. Nova je Corsa niža (4,8 cm) i šira od svoje prethodnice. Djeluje dinamičnije, zahvaljujući i kupeovskoj liniji krova. Duga je 406 centimetara. Poznato je također da će se nova Corsa proizvoditi na modularnoj platformi PSA grupe.
Dakle, nastat će na istim temeljima kao i novi Peugeot 208, uslijed čega bi trebala profitirati zbog manje mase - za oko stotinu kilograma. Kao i kod svake nove generacije bilo kojeg modela, i kod Corse šeste generacije očekuje se najmodernija oprema za sigurnost i povezivost. S obzirom na segment kojem pripada i trendove koji prevladavaju na većini tržišta, očekuje se i da će Opel za Corsu ponuditi više elemenata za individualizaciju, možda krov i retrovizore u kontrastnoj boji te atraktivne naljepnice. U novoj Corsi nudit će se digitalna instrumentna ploča i 7-inčni odnosno 10-inčni dodirni zaslon multimedije. Kabina je prostranija, vozač sjedi 2,8 cm niže.
Sustavi aktivne sigurnosti Corse-e uključuju i Adaptive speed assistance, a s ovim će se modelom u segmentu gradskih automobila prvi put pojaviti prilagodljiva IntelliLux LED matrix svjetla. Automobil će imati i upozorenje na vozila u mrtvom kutu, prepoznavanje prometnih znakova (koje će čitati i LED ploče), upozorenje od naleta na prepreku ispred vozila, pomoć pri parkiranju.
Corsa-e s jednim punjenjem može prevaliti 330 kilometara, a razvija 136 konjskih snaga, uz najveći okretni moment od 260 Nm. Na autonomiju će vozač moći utjecati izborom moda vožnje, a nudit će se modovi Normal, Eco i Sport. Sport mod poboljšava odziv i voznu dinamiku, ali uz umjereno smanjenje dosega. U Eco modu, naravno, doseg je veći. Corsa-e za ubrzanje iz mirovanja do 50 km/h treba 2,8 sekundi, a za 8,1 sekundu lovi stotku. Gradski električni automobil s pet sjedala, navode iz Opela, posve je prikladan za svakodnevnu upotrebu. Baterija od 50 kWh (s osam godina garancije) na brzom se punjaču do 80 posto kapaciteta može napuniti za samo 30 minuta. Corsa-e spremna je za sve opcije punjenja - putem kabla, zidnog ili brzog punjača. Od svjetske premijere 1982. godine Corsa je proizvedena u više od 13,6 milijuna primjeraka. Za nekoliko tjedana, u godini u kojoj Opel slavi 120. godina proizvodnje automobila, moći će se naručiti nova Corsa. Cijena još nije poznata.
Od Opela treba bježati što dalje....