Prema istraživanju Promocije Plus provedenom u Zagrebu, Splitu, Zadru, Šibeniku i Dubrovniku Uber je pozitivna pojava za većinu naših građana te predstavlja modernizaciju usluge prijevoza i liberalizirano tržište.
Istraživanje je provedeno na uzorku od 1000 osoba, a njih čak 96,9% odgovorilo je kako su čuli za Uber, a 22% je odgovorilo kako je njihov osobni dojam izrazito pozitivan. Odgovor 'uglavnom pozitivan' dalo je 31,4% ispitanih dok za 21,4% njih osobni dojam nije 'ni pozitivan ni negativan'.
Ispitanici su upitani i je li za njih pojava Ubera na tržištu prijevoza pozitivna ili negativna. Čak 43% ispitanih reklo je kako je pojava Ubera 'potpuno pozitivna, a 31,3% da je 'uglavnom pozitivna. Da je potpuno negativna smatra 5,2%, a uglavnom negativna 4,7%.
Većina ispitanika smatra da su Uber i slične usluge korisne općenito za hrvatski turizam, u prosjeku smatraju da su takve usluge korisne u većoj mjeri. Da su takve usluge iznimno korisne smatra 34,8% ispitanih, a da su korisne u većoj mjeri smatra 37,7%.
Cijena (78.3%), dostupnost (48,7%) i ponašanje vozača (28,6%) glavni su odgovori korisnika na pitanje zašto koriste usluge Ubera.
Na pitanje koga bi radije zvali da u ovom trenutku trebaju uslugu prijevoza, čak 76,4% ispitanika odgovorilo je Uber, a 15,5% taksi.