Dizelaš od 130 konjskih snaga po tvorničkoj deklaraciji za 100 km vožnje u mješovitom režimu treba tek 3,7 litara goriva. Tako štedljivi nismo uspjeli biti, no zadovoljni smo i s postignutih 5,1 l/100 km. Peugeot 308 prvi je model koji je dobio ovaj turbodizelski motor. Moderan Euro 6 dizelaš osvjetlat će obraz ljubiteljima dizelskih automobila jer radi tako uglađeno i tiho da je lako zaboraviti kako je pod poklopcem dizelski motor. Također, prilično je startan od srednjih okretaja, ne treba ga tjerati u visoke. Ujedno emitira manje ugljikova dioksida od benzinaca - 96 grama CO2 po km. Uparen je sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem, pregrubim za naš ukus.
Nakon decentnog redizajna, Peugeot 308 i dalje je jedan od vizualno najdotjeranijih kompakata. S dužinom od 425 cm jedan je od najkompaktnijih u C segmentu. Vozačko okruženje čini već poznati i-Cocpit s malim kolom upravljača. Za pohvalu je pojednostavljeno korištenje funkcija preko dodirnog zaslona multimedije, kao i veće mogućnosti povezivosti s pametnim telefonima.
Od važnije serijske opreme testni primjerak ima automatski dvozonski klima-uređaj, full LED svjetla, LED maglenke, GT odbojnik, multifunkcionalni dodirni zaslon, lumbalno podešavanje vozačkog sjedala, šest zračnih jastuka, ESP, Hill Assist, senzore za parkiranje, el. podizače prednjih i stražnjih stakala, tempomat. Bez dodatne opreme stoji 162.520 kuna, a s dodatnom metalik bojom, 17” lakometalnim naplacima, zatamnjenim staklima, paketom Side security, pomoći pri parkiranju i aktivnim nazdorom mrtvog kuta za testni primjerak valja dati 179.001 kn. Početna cijena za model 308 1,2 PureTech 110 Access iznosi 127.895 kn.
još kad Peg napravi mjenjač ne znam gdje će mu biti kraj