Ioniq 5 svjetski je automobil 2022. godine. Premijerno pokazana šestica, drugi model Ioniq palete, od petice je prostranija, tehnološki naprednija i učinkovitija. Što se onda od Ioniqa 6 može očekivati? Puno toga, pitate li Hyundai, čija je Ioniq električna linija. Nazivaju ga električnim streamlinerom, novitetom koji trenutačno na tržištu nema konkurenciju. Karakteriziraju ga aerodinamična silueta, brojne inovacije, doseg 100 km veći od onoga kod petice i izvanredna prostranost.
- Pitaju nas što je streamliner. Nismo htjeli napraviti novi fastback, ni tradicionalnu limuzinu, ni crossover. Htjeli smo nešto potpuno novo. Ne želimo pratiti trendove, nego ih stvarati - kažu iz Hyundaija koji do 2030. godine na tržištu planira imati 11 Ioniq modela. Ioniq 6 u trećem će se kvartalu ove godine početi prodavati, a prvi će primjerci kupcima stići do kraja 2022.
Dizajn je, naravno, prvo što upada u oči - sa spuštenim nosom i stražnjim spojlerom na kupeovski oblikovanoj stražnjici Ioniq 6 izgleda odlično - no nije to jedino čime se namjerava nametnuti. Prostora u kabini ima u izobilju i na prednjim i na stražnjim sjedalima. Međuosovinski je razmak rastegnut do maksimuma, sjedala su stanjena, sve kako bi se u kabini dobilo više centimetara za uživanje u vožnji, druženje preko društvenih mreža, gledanje filmova. Mislio je korejski proizvođač i na one kojima je automobil drugi ured. Ovaj je uvijek povezan, a centralna je konzola osmišljena poput mosta pa se na nju može staviti prijenosno računalo, a ispod nje dosta je mjesta za pohranu osobnih stvari. Interaktivna LED svjetla vozač može podesiti u čak 64 nijanse boja, a što automobil brže vozi kabina je osvjetljenija, tako da vozač i bez gledanja na brzinomjer može spoznati koliko brzo vozi. Automobil se sam parkira dok vozač stoji pored izvan njega. Bočni retrovizori su virtualni, njihovi se ekrani u kabini za primat bore s velikim ekranom, nastalim stapanjem digitalne instrumentne ploče i centralnog ekrana u jednu cjelinu, svaki broji po 12 inča.
Svi su materijali u Ioniqu 6 održivi, ugrađena je baterija nove generacije, motor je optimiziran. Vozaču je na raspolaganju više modova vožnje. Između dva punjenja Ioniq 6 može prijeći 610 kilometara, s za sprint iz mirovanja do stotke treba mu 5,1 sekunda. Puni se strujom, ali električnom energijom Ioniq 6 može i napajati druge uređaje. Prigodno, u kabini je i klasična utičnica, uz već standardne USB utore. Već prvi pogled na Ioniq 6 asocira na aerodinamičnost. Linije sve govore, a dodatno ih pojačavaju stražnji spojler i 'pačji rep' ispod njega. Rezultat je iznimno nizak koeficijent otpora od samo 0.21. Ne manje bitno, predstavljajući novi Ioniy 6 Hyundai je najavio i elektrifikaciju svoje sportske N linije.