Renault je novim modelom zamijenio sedan izdanje popularnog Meganea

Uz prtljažnik od 530 litara, tu je i sasvim novo ime - Fluence

Renault Fluence
18.11.2009.
u 18:00

Dolazak na tržište zakazan je za drugu polovicu siječnja, a proizvodi se u Turskoj, poznatoj po sedanima.

Renaultova najuspješnija linija modela svakako je Megane obitelj. Velik broj modela, i njihova uspješnost, doveli su do situacije da su pojedine izvedbe toliko jake same za sebe da se izdvajaju kao zasebni modeli.

To se najprije napravilo sa Scenicom, a sada i sa sedan izvedbom. Tako više nema sedan izvedbe Meganea nego na scenu stupa Fluence. O uspješnosti sedan izdanja i na hrvatskom tržištu dovoljno govori podatak da je prošle godine činio gotovo trećinu svih registriranih Meganea.



Prostrana kabina

Odvajanje od Meganea nije načinjeno samo u slučaju imena, i dizajnerske smjernice su izmijenjene. Ima sličnosti s Meganeom, ali nije slučaj kao recimo s karavanskom inačicom koja kompletan prednji dio dijeli s berlinom.

Ipak, Fluence je nastao na platformi Meganea Grandtour, pa ima međuosovinski razmak 2702 milimetara.

Tako je automobil narastao na 462 centimetra, a visok je 147,9 centimetara. Usporedimo li to s prethodnom, drugom, generacijom Meganea sedana, riječ je o porastu 12 centimetara. Taj porast najviše će osjetiti putnici kojima je na raspolaganju mnogo prostora, i na prednjim sjedalima i na stražnjoj klupi.

Osim toga, treba imati na umu da je najveća prednost, kao i ostalih trovolumenskih vozila, u prtljažniku. Fluence na raspolaganju ima prtljažnik obujma 530 litara, a imate li potrebu za dodatnim prostorom, dovoljno je preklopiti naslon stražnje, djeljive, klupe.

Prtljažnik je sasvim obložen, pa se ostavlja dojam kao da je riječ o pripadniku većeg segmenta. Jedina stvar koja nas je zasmetala je što nema ručice s unutrašnje strane koja bi se koristila pri zatvaranju prtljažnika.

Nešto jeftiniji materijali

Uređenje putničke kabine dosta je slično Meganeu, ali ipak je vidljivo da su korišteni nešto jeftiniji materijali. Štedjelo se na još nekim elementima, pa brzinomjer nije digitalni nego analogni. Drukčija su i sjedala, ali nikako se ne može zaključiti da je riječ o lošijem automobilu. Jednostavno, namijenjen je drugom profilu vozača, odnosno kupaca.

Fluence smo imali priliku isprobati na prometnicama Izmira, a odabir Turske za međunarodnu novinarsku prezentaciju nije slučajan. Fluence se proizvodi u Oyak-Renault tvornici u Bursi, pokraj Istanbula.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije