ZAŠTITA EUROPSKIH PROIZVOĐAČA
Visoke carine na električne automobile: EU potvrdio odluku kojom baš provocira trgovinski rat s Kinom
Uvođenje carine koja će rezultirati gotovo 50-postotnim opterećenjem na kineske aute ugrozit će i europsku autoindustriju, koja u Kini ima i tvornice i tržište
Komentara 19
HA
Maltretiranje globalizmom i propagand kako je svijet globalno selo je trajalo tridesetak godina. Sad kada je taj globalizam počeo negativno utjecati na EU u SAD, kad ih Kina ekonomski pobjeđuje , sad je dobar trgovinski rat, uvođenje carina i zatvaranje u nacionalne granice. Slobodno tržište više ne vrijedi kada gubiš, kad su kineski proizvodi postali jednako kvalitetni, ali duplo jeftiniji. Sad su odjednom bitni Ujguri i demokracija. Pa nije je bilo ni devedesetih kad su pohlepni zapadnjaci zatvarali tvornice doma , a otvarali u Kini jer su htjeli robovsku radnu snagu. Isto će se desiti i sa Indijom. Pohlepa je dobrim dijelom stvorila ovakvu snažnu Kinu. Sad bi gospoda ratove, prvo ekonomske, ne daj Bože i stvarne, vojne. Sad se sve što dolazi iz Kine polako negativno etiketira.
Tipično zapadno licemjerje. Mi smo za slobodno tržište, ali samo ako mi dominiramo.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Sjećam se table na ulazu u dvorište...čuvaj se psa, lanac je kineski.