Pred samo 400 uzvanika iz čitavog svijeta, Volkswagen je u Berlinu otkrio novi Polo. Gradski automobil šeste generacije donosi neke od najnaprednijih tehnoloških odlika današnjice, među njima i sustave koje drugdje u ovoj klasi još neko vrijeme nećemo vidjeti. To se prije svega odnosi na sustav koji registrira ako vozaču pozli u vožnji, pa samostalno skrene automobil u sporiji prometni trak te ga usporava do zaustavljanja.
Taj je sustav uveden na Volkswagenovu luksuznom modelu Arteonu, koji je tek nedavno stigao na naše tržište. Novi Polo opremljen je – što serijski, što opcijski – i digitalnom instrumentnom pločom koju vozač može prilagođavati sadržajno i vizualno, potom naprednom pomoći pri parkiranju, sustavom asistencije u opasnosti od naleta na vozilo sprijeda s prepoznavanjem pješaka, adaptivnim tempomatom, detekcijom vozila u mrtvom kutu, kao i onih koja nailaze straga...
Motorna gama obuhvatit će nove benzince i dizelaše, ali i plinom pogonjenu izvedbu (TGI od 90 konja). Još nije poznato koji će se motori nuditi u Hrvatskoj.
Polo je duži, s većim međuosovinskim razmakom (+94 mm) i 75 litara većim prtljažnikom (sada prima 351 l). Malo je duži od četiri metra (405,3 cm), od prethodnika je 81 mm duži. Novodizajniran je, ali linije su mu i dalje prepoznatljive i tradicionalne. Interijer je gotovo pa prenesen iz novog Golfa, a novi Polo donosi istu tehnologiju kao i Golf. Stoga ne čudi što VW najavljuje da će novi Polo postaviti nove standarde u segmentu.
– Ovaj Volkswagen odmah se može izdvojiti kao original unutar svoje klase, no on također predstavlja potpuno novu generaciju. To je Polo s ekspresivnim dizajnom koji ovo kompaktno vozilo oplemenjuje sportskim karakterom te ga čini jasnijim i jedinstvenim u sklopu ponude marke. To je automobil koji se savršeno uklapa u naše doba, kako vizualno tako i po tehnološkim odlikama – rekao je Klaus Bischoff, voditelj odjela za dizajn marke Volkswagen.
Također, najnovije izdanje ovog bestselera veće je, prostranije i udobnije te će se nadovezati na priču o uspjehu kompaktnog modela koji je u 42 godine proizvodnje prodan više od 14 milijuna puta. U Hrvatskoj se novi Polo očekuje početkom studenoga. Cijene za naše tržište još nisu poznate, a u Njemačkoj će stajati od 12.975 eura.
"Pred samo 400" i to je previše. Pa za to jedan lagani vic: - Najveća ironija je kada otac objašnjava sinu da je postao od majmuna!