Volkswagenov najprepoznatljivi model, njihov klasik Golf, isprobali smo s novim 1,5-litrenim benzinskim motorom i atraktivnim R-Line paketom opreme. Benzinski Golf izdvaja se u masi dizelaša koji vladaju našim cestama, a o ovome imamo samo riječi hvale. Motor obujma 1498 kubičnih centimetara razvija 150 konjskih snaga. Do stotke njemački kompakt težak 1317 kg pojuri za 8,3 sekunde, a maksimalna mu je brzina 216 km/h. U prosjeku nam je trošio 6,2 litre goriva na stotinu kilometara. Testni automobil stoji 249.707 kuna, no cijena je osnovnog modela 132.824 kn.
Testni Golf ima obilje dodatne opreme, u vrijednosti od oko 50.000 kuna. U interijeru su najupečatljiviji detalj digitalni instrumenti, koji automobilu daju premium štih. Opći dojam uvelike podižu i atraktivni elementi na vanjštini automobila. Izgled mu bildaju spojleri, sportski branici, agresivnija maska, prošireni pragovi, dodatno zatamnjena stražnja bočna stakla.
No, nije sve (samo) u šminki. Turbobenzinac itekako daje doprinos čitavom paketu, pa se Golf 1,5 TSI R-Line dobro i vozi. Sedamstupanjski automatski DSG mjenjač s dvostrukom spojkom precizan je i brz, te se savršeno slaže s mirnim ali potentnim agregatom. Sportski ovjes testni je primjerak učinio 15 milimetara nižim. Iako je i standardan Golfov ovjes za pohvalu, s ovim je agilnost na višoj razini. I pri tome udobnost pri svakodnevnoj uporabi nimalo ne pati. Vožnja je ugodna, prostora ima dovoljno i na stražnjim sjedalima, a vozač i suvozač uživaju u sportski profiliranim ErgoActive sjedalima.
Audio sustav također je na razini zadatka, a sve su funkcije infotainment sustava vozaču lako dostupne na centralnom 8-inčnom zaslonu. Isprobani Golf krcat je high tech sustavima, no već i serijska izvedba Golfa Comfortline (na kojega je nadograđen R-Line) ima, primjerice, automatski klima-uređaj, automatsko odražavanje razmaka, prepoznavanje pješaka, kočenje u nuždi do potpunog zaustavljanja, multikolizijsku kočnicu nakon sudara.
Za 33.500 eura moreš kupit pravi auto a ne ovu kantu.