nova ergela

Vozili smo osvježenu BMW Seriju 1 i Seriju 6

BMW
Foto: BMW
1/5
26.03.2015.
u 10:00

Jedinica dolazi i sa zadnjom generacijom Steptronic 8-stupanjskog automatskog mjenjača, što je jedinstveno u kompaktnoj klasi

Želite li i možete li si priuštiti BMW Seriju 1, sada je pravo vrijeme. Redizajnirani bavarski kompakt treće generacije dugačak 433 cm (od prvijenca 2004. prodan u 2 milijuna primjeraka), jedini je kompakt sa stražnjim pogonom na tržištu, a prema još neslužbenim, ali pouzdanim najavama, iduća četvrta generacija prelazi na prednji pogon. Ne smatramo to nečim lošim, pogotovo nakon vrlo pozitivnih iskustava s prvim BMW-ovim prednjepogonašem Serijom 2 Active Tourer. Osvježenu "jedinicu" imali smo ekskluzivnu priliku isprobati u Lisabonu na europskim testnim vožnjama.

Velikih dizajnerskih promjena nema. Poznata maska hladnjaka, BMW-ovi bubrezi, sada su prožeti trodimenzionalnim rešetkama, osvježena su prednja svjetla koja sada opcijski dolaze u potpunoj LED tehnologiji, nude se redizajnirani naplaci, u unutrašnjosti je sada serijska oprema 6,5-inčni multimedijski ekran.

Komfor i dinamičnost

Ali, dinamičnost mu je bila i ostala glavna vrlina. Tome doprinosi i gotovo savršen 50:50 omjer mase prednje i stražnje osovine, dobiven zbog pogona na stražnje kotače.

Jedinica dolazi i sa zadnjom generacijom Steptronic 8-stupanjskog automatskog mjenjača, što je jedinstveno u kompaktnoj klasi.

Upravo smo isprobali 120d, dizelski model sa 2-litrenim četverocilindrašem od 190 KS i automatikom te xDrive pogonom na sve kotače. Komfor za upravljačem je kao u visokoj klasi, nemate uopće osjećaj da se vozite u kompaktu. Zbog modova rada (eco, comfort, sport), možete birati hoćete li biti ekonomični, komforno se voziti ili, pak, iskušati dinamičnost. Komforna vožnja je najprimjerenija za ovakav automobil, ali zaželite li se sportske vožnje nećete ostati razočarani. Dapače. Do stotke sprinta za 7,0 sekundi, a najveća brzina mu je 228 km/h. Potrošnja nam je bila 6,9 l/100 km.

Novi trocilindraši

Jedinica se nudi uz čak 10 motora, pet benzinaca i pet dizela. Novost su trocilindarski motori. Početni je 1,5-litreni 3-cilindarski motor sa 109 KS te s potrošnjom od 5,0 l/100 km.

Početni dizelaš je 116d, 1,5-litreni trocilindraš sa 116 KS. To je ujedno i najštedljivija jedinica s prosjekom od 3,6 l/100 km. Početna cijena benzinca je 188.285 kuna, a dizelaša 199.894 kuna.

>> Pogledajte ljepotice i najveće zvjerke ženevskog salona

>> Hrvatska nakon duge dominacije benzinaca sve više postaje tržište dizelaša

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije