Na naše je tržište stigla redizajnirana treća generacija Nissan Qashqaija po početnoj cijeni od 31.018 eura. Za Qashqai možemo slobodno reći da je rodonačelnik trenutno najtraženijeg segmenta automobila gdje vlada najveća gužva među ponuđenim modelima, a kada se pojavio 2007. godine bio je to prvi i jedini takav automobil u ponudi i za njim je vladala velika potražnja. Danas baš svi proizvođači imaju svog predstavnika u tom segmentu i konkurenata je na pretek. No, pionir Qashqai se konstantno unaprjeđuje i poboljšava, dizajnerski, prostranošću, ekološki i tehnološki te je i dalje jedan od predvodnika u segmentu. Aktualnim redizajnom donosi podosta izmijenjen izgled s potpuno novom atraktivnom prednjom maskom. Trendovski je dizajnirana i sastoji se od nekoliko desetaka trodimenzionalnih, sjajno crnih umetaka u obliku zareza koji djeluju kao da lebde između donje linije poklopca motora i nosača registarske oznake, što djeluje vrlo efektno. Nova su i oštrija prednja svjetla, a ispod glavnih leća nalaze se dnevna svjetla, sačinjena od pet manjih leća koje imaju isti oblik kao "zarezi" na prednjoj masci. U gornja dnevna svjetla ugrađeni su pokazivači smjera koji, po prvi put u Qashqaiju, imaju tehnologiju sekvencijalnog uključivanja na prednjem i stražnjem kraju (ovisno o inačici).
Qashqai, koji je dimenzijama ostao istovjetan (442 cm dužina, 266 cm međuosovinski razmak, 436-504 l zapremnina prtljažnika), sada serijski u srednjoj razini opreme dolazi uz nove 18-inčne alu naplatke dijamantne, a u višim razinama uz 19" ili 20-inčne naplatke dijamantne obrade. Paleta boja sada je bogatija za tri nove nijanse. Nove su bijela i crna Pearl boja s čišćom odnosno snažnijom pigmentacijom te potpuno nova privlačna i neobična boja Deep Ocean, koja se mijenja ovisno o osvjetljenju te se može svrstati negdje između tamno plave i metalik plavo-zelene. I unutrašnjost donosi brojna poboljšanja i u najboljim paketima opreme premium dojam. Armaturna ploča, umetci na vratima, nasloni za ruke u vratima, poklopac središnje konzole i oslonci za koljena viših inačica prevučeni su Alcantarom, a dijelovi središnje konzole oko birača stupnja prijenosa te ukrasni umetak između gornjeg dijela armaturne ploče i pretinca za rukavice obloženi su novim materijalima s uzorkom. Za naglašeno premium dojam, u trima višim inačicama Qashqaija dostupne su nove presvlake sjedala. Posebno se ističu djelomično prošivene premium presvlake od crne kože, dostupne u najbolje opremljenoj inačici. Nova top oprema je N-Design, koja donosi mnoge dizajnerski privlačne dodatke. Podnožje vrata i lukovi kotača te inačice izvedeni su u boji karoserije, a tu su i jedinstveni novi 20-inčni aluminijski naplatci. U opremi N-Design i višim razinama opreme moguće je odabrati ambijentalno osvjetljenje u 64 boje.
Novi Qashqai donosi još napredniju tehnologiju i povezivost. Novi Around View Monitor proširen je 3D funkcijom koja osim prikaza vozila iz ptičje perspektive, sada daje mogućnost odabira jedne od osam vanjskih kamera kako biste promotrili područje ispred i iza vozila, s bočnih strana i uglova karoserije te tako prepoznali moguće opasnosti. Osim toga, funkcija "Prikaza kroz poklopac motora" omogućuje vozaču da provjeri položaj prednjih kotača kao da ih gleda odostraga, što mu omogućuje da precizno manevrira na uskim parkiralištima kao što je višekatna garaža u kojoj betonski rubnjaci mogu oštetiti kotače. Isti tako, zbog širokokutne prednje kamere olakšano je uključivanje na cestu koja nije dovoljno pregledna.
Osvježeni Qashqai prvo je vozilo u Nissanovoj ponudi za europsko tržište koje se isporučuje s ugrađenim Google uslugama u okviru multimedijskog sustava NissanConnect, čime jamči odlična i najjednostavnija povezanost digitalnog života kupaca i njihova vozila. Serijski je Google Maps kartografija dostupna od opreme N-Connecta uz 5 godina besplatnog ažuriranja. Tu je i Google assistant i pristup Google playu za preuzimanje ostalih aplikacija. U ponudi su i dalje četiri verzije pogonskih sustava. Početni Qashqai dolazi uz 4-cilindarski turbobenzinac 1,3 DIG-T blagi hibrid sa 140 KS i 6-brzinskim ručnim mjenjačem, dok isti motor sa 158 KS dolazi uz X-Tronic CVT automatik s prednjim ili pogonom na sva četiri kotača. Vrh pogonske ponude je e-Power hibrid sa 190 KS i 330 Nm, koji je poseban po tome što kotače (prednje) pokreće isključivo električni motor, dok benzinac samo puni bateriju. S njim je Qashqai vrlo učinkovit, uz ubrzanje od 7,9 s do stotke i potrošnju od 5,3 l/100 km prema WLTP-u. Očekivano najtraženija varijanta 1,3 DIG-T 158 X-Tronic N-Connecta stoji 35.173 eura, dok za početni e-Power N-Connecta treba izdvojiti 39.503 eura.
Na jednom takvom je pisalo FuQashqai.