UKUPNI PRIHOD - 4,54 MILIJARDI KUNA

Adris grupa: Nastavak trenda uspješnog poslovanja

Adrisove tvrtke ostvarile dvoznamenkasti rast, raste i dividenda
Foto: Promo
1/2
30.04.2018.
u 12:34

Cromaris je u prvom tromjesečju 2018. godine ostvario neto dobit od 5,2 milijuna kuna, što je gotovo tri puta više u usporedbi s istim prošlogodišnjim izvještajnim razdobljem.

Kao što je izvijestila krajem prošloga tjedna, Adris grupa je u 2017. godini ostvarila ukupni prihod u iznosu od 5,54 milijarde kuna. Poslovni prihod iznosio je 4,99 milijardi kuna, dok je prihod od prodaje robe i usluga iznosio 4,37 milijardi kuna. Na domaćem tržištu ostvaren je prihod od 3,03 milijarde kuna, a na inozemnim tržištima 1,35 milijardi kuna. Neto dobit iznosila je 374 milijuna kuna, pri čemu dobit nakon manjinskih interesa iznosi 293 milijuna kuna. U 2017. godini Adrisove tvrtke ostvarile su dvoznamenkasti rast neto dobiti, a, gledajući konsolidirano, rast iznosi 33 posto.

Trendovi uspješnog poslovanja Adris grupe nastavljeni su i u prvom tromjesečju 2018. godine. Ukupni prihodi iznosili su 1,28 milijardi kuna, što je za 12 posto više u usporedbi s istim prošlogodišnjim razdobljem. Prihodi od prodaje roba i usluga iznose pak 970 milijuna kuna i veći su za 21 posto. Neto dobit iznosi 18 milijuna kuna i dvostruko je veća u usporedbi s istim prošlogodišnjim razdobljem.

U turističkom dijelu Grupe trenutni je booking, u usporedbi s prošlogodišnjim, bolji za 14 posto. Intenzivno se investira u obnovu i povećanje kvalitete postojećih proizvoda. Također, nastavlja se izgradnja novog hotela Park, ključnog proizvoda u procesu zaokruživanja vrhunske hotelske ponude u Rovinju. I u ovoj godini Maistra ulaže znatna sredstva u kampove. Najvećim dijelom investicije obuhvaćaju ulaganje u prateću infrastrukturu te podizanje kvalitete zajedničkih sadržaja kampova. Sredinom travnja, nakon višemjesečne obnove, otvoren je hotel Hilton u Dubrovniku. Ukupna planirana ulaganja u 2018. godini u turističkom dijelu Grupe iznose više od 500 milijuna kuna.

U svojoj strategiji rasta i razvoja Adris je akvizicijom tvrtke HUP Zagreb d.d. ojačao turistički dio svog portfelja. Početkom veljače potpisan je naime ugovor o stjecajnu 77,78 posto udjela u tvrtki Expertus koja je vlasnik 58,6 posto tvrtke HUP Zagreb d.d. Tom transakcijom, formalno provedenom 20. travnja, stvorene su pretpostavke da Adris postane najveća nacionalna turistička tvrtka pozicionirana u tri rastuća i međunarodno prepoznatljiva odredišta – Rovinju, Dubrovniku i Zagrebu.

Cromaris i nadalje ostvaruje visoke stope rasta prodaje, izvoza i dobiti

Cromaris je u prvom tromjesečju 2018. ostvario prodaju od 1.651 tonu, što je za 22 posto više nego u prva tri mjeseca prošle godine. Na izvoznim tržištima ostvaren je količinski rast od 27 posto, što je dovelo do rekordnog udjela prodaje na stranim tržištima – od čak 84 posto. Nastavljen je i trend rasta proizvoda visoke dodane vrijednosti koji su u prvom tromjesečju činili 40 posto prihoda od prodaje. Ovo predstavlja dosljedno provođenje Cromarisove strategije diferencijacije. Posljedično, zabilježen je i rast prosječnih cijena od tri posto, što je dovelo do rasta prihoda od 25 posto.

Cromaris je u prvom tromjesečju 2018. godine ostvario neto dobit od 5,2 milijuna kuna, što je gotovo tri puta više u usporedbi s istim prošlogodišnjim izvještajnim razdobljem.

CO ostvario rast dobiti i nastavlja s transformacijom poslovanja

Croatia osiguranje i nadalje ima vodeću poziciju na hrvatskome tržištu s ukupnim udjelom od 34,6 posto. Zadržana je liderska tržišna pozicija u segmentima životnih i neživotnih osiguranja. Ostvarena je ukupna bruto zaračunata premija Croatia osiguranje grupe u Hrvatskoj u iznosu od 958 milijuna kuna, što predstavlja rast od šest posto. Bruto zaračunata premija na razini Grupe iznosi 1.095 milijuna kuna i sedam posto je veća od prošlogodišnje.

U prvom tromjesečju 2018. godine grupa Croatia osiguranje ostvarila je neto dobit od 101,5 milijuna kuna, što predstavlja rast od 50 posto u usporedbi s istim prošlogodišnjim izvještajnim razdobljem. Dosadašnji proces organizacijske i procesne transformacije poslovanja donosi vidljive pomake u poslovnom rezultatu. Croatia osiguranje kontinuirano provodi niz aktivnosti kako bi nudila moderan i konkurentan portfolio u vrlo zahtjevnom okruženju. Uz digitalizaciju i projekte koji kontinuirano podižu razinu operativne učinkovitosti tvrtke, jedna od ključnih poluga transformacije je i unaprjeđenje korporativne kulture i radnog okruženja. Unaprijeđen je motivacijski sustav nagrađivanja, implementiran je proces upravljanja nadarenima i karijerom, a značajna sredstva uložena su u edukaciju zaposlenika. Poboljšana organizacijska klima izravno utječe na motivaciju, dijeljenje najbolje prakse unutar tvrtke i isporuku vrhunske usluge svojim klijentima. Upravo je upravljanje ukupnim korisničkim iskustvom sljedeći korak u stvaranju razlikovnosti i konkurentske prednosti tvrtke.

- Rezultati koje ostvarujemo potvrda su uspješne transformacije naše tvrtke, ustrajnog provođenja strategije rasta i razvoja te dugoročne održivosti naših poslova. Uz organski rast, ustrajat ćemo na akvizicijama koje dodaju vrijednost našim poslovima, osobito u turističkom dijelu Grupe. Predstoje nam ozbiljan rad u integriranju novih znanja i novih tehnologija te snaženju kompanije uz potrebne organizacijske promjene - rekao je predsjednik Uprave Adris grupe Ante Vlahović.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije