Hrvatska nacionalna aviokompanija Croatia Airlines više nije regionalni lider. Tu je titulu preuzeo srbijanski nacionalni avioprijevoznik Air Serbia, pokazuju podaci o poslovan
ju dviju kompanija za 2014. godinu.
Dosad je Croatia Airlines imala i veće prihode i više putnika od nekadašnjeg JAT-a koji je preimenovan u Air Serbia kad je njegov 49-postotni suvlasnik 2013. godine postao Etihad iz Ujedinjenih Arapskih Emirata. Strateški partner preokrenuo je poslovanje srbijanske aviokompanije koja je lani, pohvalili su se danas iz te aviokompanije, imala rast prihoda od čak 87 posto pa su oni iznosili 262 milijuna eura (oko 1,9 milijardi kuna).
Broj putnika je pak porastao 68 posto, na 2,3 milijuna. Grupa Croatia Airlines, prema preliminarnom nerevidiranom izvješću za 2014. godinu, lani je imala ukupne prihode od 1,59 milijardi kuna, što je lagani pad u odnosu na prihode od 1,65 milijardi kuna iz 2013. No, unatoč smanjenju broja letova i flote zbog programa restrukturiranja, hrvatski avioprijevoznik je lani zabilježio rast broja putnika od dva posto, na 1,8 milijuna. Air Serbia je i profitabilnija od hrvatskog konkurenta, a usto ima i veću flotu zrakoplova te leti na više destinacija. Hrvatska vlada je u procesu traženja strateškog partnera za CA.
>> Na pisti u Beogradu zrakoplovu Air Serbie koji je trebao poletjeti za Zagreb otpao kotač
>> Vlada hitno traži kupca za CA, Qatar Airways najkorisniji
Svašta sam krenuo pisat al shvatih kako nema smisla. Svaka čast Air Serbiji - zasluženo nose tu titulu. CA je uništen i upropašten zahvaljujući hrvatskim ekonomskim i političkim stručnjacima, kao i sve ostalo u propaloj nam (hrvatskoj) državi.