Tedeschi zadovoljan

Atlantic rastao na krilima Argete i pića

Emil Tedeschi, Atlantic grupa
Foto: Vjeran Žganec Rogulja/PIXSELL
1/3
29.10.2019.
u 11:32

Na ukupan rast prihoda od prodaje najviše su utjecala Strateška poslovna područja Delikatesni namazi s rastom od 9,3 posto i Pića s rastom od 4,8 posto

Atlantic Grupa je u prvih devet mjeseci 2019. ostvarila prihod od prodaje u iznosu od 4,012 milijarde kuna, što u odnosu na isto razdoblje 2018. predstavlja rast od 3,2 posto. Dobit iz poslovanja (EBIT) iznosi 452,9 milijuna kuna i veća je za 8,3 posto, dok neto dobit nakon manjinskih interesa iznosi 353,5  milijuna kuna i veća je za 11,6 posto u odnosu na usporedivo razdoblje prošle godine.

– Poslovanje Atlantic Grupe u prvih devet mjeseci obilježava nastavak rasta prihoda i profitabilnosti u većini poslovnih segmenata i tržišta. Nastavili smo također sa strategijom dezinvestiranja non-core djelatnosti izlaskom iz sportske i aktivne prehrane, osnažujući istovremeno fokus na područja koja predstavljaju ključne generatore rasta i temelj transformacije za budućnost. To uključuje i ciljanu internacionalizaciju s brendovima koji su dokazali međunarodni potencijal te razvoj distribucije kao važne poluge rasta poslovanja, kao i spajanja i preuzimanja. U tom smislu je pojačana i Uprava kompanije te sada broji šest članova. Posebno smo zadovoljni činjenicom da tržište kapitala prepoznaje naš ukupni rezultat pa smo u prvih devet mjeseci imali i povijesno rekordne vrijednosti dionice, ali i rekordni iznos dividende po dionici – komentirao je predsjednik uprave Emil Tedeschi.  

Na ukupan rast prihoda od prodaje najviše su utjecala Strateška poslovna područja Delikatesni namazi s rastom od 9,3 posto i Pića s rastom od 4,8 posto. S 817,8 milijuna kuna prihoda od prodaje koji čine 20,4 posto udjela u ukupnim prihodima Kava se ističe kao najveća pojedinačna kategorija. U distribucijskom poslovanju najznačajniji je rast od 8,5 posto ostvarilo tržište Hrvatske, a slijedi Slovenija s rastom od 4,7 posto. U ukupnoj prodaji vlastiti brendovi čine 64,9 posto, brendovi principala u distribuciji 26,8 posto, a ljekarnički lanac Farmacia sudjeluje u ukupnim prihodima s 8,3 posto.

Krajem ožujka Atlantic Grupa je otvorila i novi, suvremeno opremljeni logističko-distribucijski centar kraj Velike Gorice, kojim osigurava adekvatnu logističku podršku dugoročnom razvoju distribucije. U prvoj fazi osiguran je skladišni kapacitet od 30.000 paletnih mjesta, s mogućnošću modularnog širenja u skladu s poslovnim potrebama. U istom su skladištu implementirani i pušteni u rad visoko sofisticirani logistički roboti tvrtke Gideon.

Istovremeno, potpunim izlaskom iz sportske prehrane nastavljen je proces dezinvestiranja ne-strateških poslovnih operacija. Početkom travnja Atlantic Grupa je s tvrtkom Genuport Trade Gmbh iz Hamburga sklopila ugovor o prodaji tvrtke Tripoint s brendovima Multipower, Champ i Multaben.

Ključne riječi

Komentara 5

ST
stefj
13:23 29.10.2019.

Eh, lijepo je vidjeti da napokon netko raste, a da to nije na osnovu povećanja porezne presije ili parafiskalnih nameta...

ZB
Zoki-Bijela
16:55 29.10.2019.

Nije mi jasno tko stoji iza ovoga Italo Albanca

BO
Bojnik
12:14 29.10.2019.

Ajmo mi odpocetka.....nek kaze iz koje je UDBA-ske banke u Udinama stigao prvi milijon Eura bespovratnog kredita kojim je poceo kupovati on i njegov otac firme u pretvorbi. Onda cemo sve ostalo....pa i oduzimanje Atlantic grupe.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije